zwanger?!

heey,
ik zit een beetje met een probleem
vorige week vrijdag had ik sex gehad met mijn vriend… hij was in mij klaar gekomen maar na 5 min liggen ging ik gewoon weer lopen…
mijn vorige menstruatie was dinsdag de 25e
toen ik liep voelde ik geen sperma er uit lopen ofzo
maar ik ben nu best bang dat ik zwanger ben
omdat mijn borsten best gevoelig zijn en als ik zo op internet had gelezen heb ik een paar kenmerken zegmaar…
alleen na die vrijdag , zaterdag dus had ik een hele rare soort slijm in mijn ondergoed wat ik nooit eerder heb gehad. het was heel erg dik gewoon niet vloeibaar en dat had ik 2 dagen een heel klein beetje daarna was het gewoon creme achtig, maar nu heb ik bijna helemaal geen afscheiding meer
heel soms en dan gewoon creme wit
ken iemand dit ?

hopelijk word er niet raar gereageert want mijn vriendinnen kennen dit ook niet

xx

Denk je niet dat het vloeibare slijm misschien niet het sperma is? Dat het langer in je heeft gezeten? Ik weet niet of dat kan hoor. Ik neem aan dat je aan de pil bent? En als je deze goed regelmatig geslikt hebt, is de kans dat je zwanger bent heel erg klein! Mijn borsten zijn nu ook erg gevoelig, omdat ik donderdag ongesteld moet worden…dat is misschien bij jou ook het geval?

Je kunt ook terecht in het algemeen ben ik zwanger topic

Zit je aan de pil?

‘t kan er nog dagenlang uitlopen :’)

ik ben niet aan de pil tsja dom ik weet het maar ik hoef geen voorlichting te krijgen over dat ik de pil moet slikken enzo haha maar het was echt witte creme slijm

Hier is een topic voor;

http://forum.girlscene.nl…r/list_messages/147745/98

Nou blijkbaar wel.
Je hebt seks gehad zonder voorbehoedsmiddel, dus ja, de kans dat je zwanger bent is best groot.

Je bent niet aan de pil dus, heb je het wel met condoom gedaan dan?
Zo ja, dan kan er natuurlijk niet zoveel aan de hand zijn. Zo nee, lekker stom en ja natuurlijk kun je dan zwanger zijn.

Verder moet dit in het algemene topic.