zwanger?

Hey meiden
Ik heb een vraagje
Ben al sinds vrijdag niet lekker; misselijkheid en vermoeidheid. En had zondagochtend na de seks opeens heel lichtroze bloedverlies. En niet als in ongesteld zijn maar alsof ik een wondje had. Maar kon geen wondje of iets dergelijks vinden. In de loop van de dag ging de misselijkheid een beetje weg en zag savonds opeens dat ik weer lichtroze bloedverlies heb gehad.
Ben nu sinds gister ziek thuis omdat ik de hele dag misselijk ben en dan eerlijk gezegd vooral sochtends
Heb ook last van een drukkende hoofdpijnmaar dat heeft er verder niks mee te maken.
Ik zag ook dat de donkere ringen bij mijn tepels donkerder en groter worden en dat ik meer bobbeltjes krijg. Ze zijn ook nogal gevoelig.
Ik wacht nu tot ik ongesteld wordt maar ben toch een beetje bang.
Weet een van jullie misschien of dit kan duiden op een zwangerschap?

Hoelang denk je dat ik daar op mijn antwoord kan wachten?!!

Try it.

Echt niet lang, dat is een heel actief topic :stuck_out_tongue:

Laat maar
Stom dat ik een vraag (een vraag die jullie vast weleens van een vriendin krijgen) hier ga stellen aan een paar uitgewoonde depressieve nietsnutten die te lui zijn om even hun hersens te laten werken en antwoord te geven aan meisje dat in grote onzekerheid zit.
Maar goed, jullie kunnen er natuurlijk ook niks aan doen dat jullie ego groter is dan het vermogen om iemand te helpen.

Ach wat sneu. :cry: uitgewoond ook echt :’)

Kom op hé. Als je de moeite kunt nemen op te reageren kan je ook wel de moeite nemen om haar een antwoord te geven (als je die weet). Ik weet het niet… Maar ik hoop dat alle sgoed komt! :slightly_smiling_face:

zwangerschapstest die kan alleen het antwoord weten :wink:

Dit kan je inderdaad in het algemene topic vragen.
En als je dan een vraag stelt, vermeld dan alle informatie in ieder geval volledig. Heb je bijvoorbeeld wel onveilige seks gehad?