Zwanger!?

Ik heb hier al eerder een topic over geopend maar dan iets anders,
toen was de test bij de dokter negatief (bloedtest).
Maar nu een maand of 2 later nog steeds niet ongesteld geweest.
Ik heb vanmiddag zelf een test opgehaald en getest, nu is het resultaat positief.
Maar dat weet ik niet zeker ik heb het merk Predictor daar heb je 2 vakjes, als er in alle 2 de vakjes een lijntje zichtbaar is ben je zwanger.
Nu is het eerste lijntje duidelijk zichtbaar, de 2e ook wel maar iets minder.
Ik heb een foto gemaakt maar ik weetniet hoe ik een foto moet plaatsen.
Ik ben nu echt in de stress… Want geloof ik is het gewoon positief.
Ik moet nu weer een afspraak maken bij de dokter, en zal ik het wel of niet tegen mijn vriend vertellen?
Dankjewel voor het lezen

eerst zekerheid krijgen, dan pas je vriend vertellen (wel zo snel mogelijk) anders maak je hem misschien voor niets ongerust.

Zou je het niet beter gelijk vertellen, want dan kan hij je steunen… Lijkt mij fijner, maarja, dat is natuurlijk persoonlijk.
En verder, nog een test doen van een ander merk ofzo, of zo snel mogelijk naar de dokter.

Ja maar het lijntje is nu gewoon goed zichtbaar, dus de test is positief…

plaatje kun je uploaden op tinypic.com, het kan ook dat je zooooo bang bent dat je zwanger bent ofzo, dan je een schijnzwangerschap hebt, ik zou het je vriendje wel vertellen maar heb niet eg in paniek brengen.

Heb 2 zwangerschap testen gekocht, dus probeer er vanavond nog eentje…

Huh? Je hebt eerst een test gedaan die negatief was en toen een die positief was? Ik zou meteen nog een test kopen en het testen en naar de dokter gaan. Nog niet je vriend inschakelen. Wel belangrijk dat hij het zo snel mogelijk weet, maar je weet het zelf nog niet zeker dus onnodige paniek is niet nodig. Ga maar eerst naar de dokter.

Je ochtendurine is het betrouwbaarst, de eerste keer dat je naar de wc gaat zegmaar. maar als je niet kan wachten.

Nee heb nog maar 1 test gedaan die is dus wel positief, alleen is het 2e lijntje was waziger.
Maar word steeds duidelijker.
ben ook al vanaf december niet ongesteld geweest, wel naar de dokter geweest en een bloedtest gedaan die negatief was.
Omdat ik het niet vertrouwde heb ik er nu nog zelf 1 gekocht die positief was.

wat vervelend :open_mouth:
heb niet meer tips dan de mensen hierboven.
ik zou het je vriend wel vertellen…

je bent zwanger, gefeliciteerd :smiley:

Vertel het hem, maar zeg dat het nog niet zeker is. Dat hij nog niet hoeft te stressen. xd

Moet in het algemene ‘Ben ik zwanger topic’. Ik zou vanavond nog even een test doen en dan voor de zekerheid naar de dokter gaan. Heb wel eens negatieve ervaringen gelezen over Predictor testen.