Zwanger?

Kan je zwanger worden van, ‘‘droogneuken’’, met allebei een pyjamabroekje en onderbroek aan. Hij kwam wel klaar, want mijn pyjamabroek was aan de voorkant een beetje nat. Kan ik zwanger zijn?

Wat denk je zelf ? :’)
Sperma heeft geen superkrachten en zal door elke kleding stuk gaan om de vagina vervolgens te vinden, te bestormen en het eitje te vinden.

Denk dat je nogal te hoge verwachtingen hebt :stuck_out_tongue:

Jaah denk het zelf ook niet, waarschijnlijk stel ik me een beetje aan… maar, omdat je veel dingen op het internet leest enzo. Binnenkort toch maar aan de pil.

het internet is niet bepaald 100% de waarheid.

recent rattelde iemand hier nog door over de presidentie van Amerika en dergelijke en gaf alleen maar internetlinks, dus nee…

Het internet moet je niet 100% vertrouwen, :wink:
(behalve wat ik zeg nu :p)

https://media.tenor.co/images/0d5133373bbc841026abe1a91b0b5f15/raw

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik moet nu over ongeveer iets meer dan een week ongesteld worden, toch heb ik een beetje nu al het gevoel dat ik het elk moment kan worden. Het zijn niet echt krampen, maar meer een apart gevoel. Heeft dit ook verder niks te betekenen?

Meid. Lees je überhaupt wel wat hier tegen je gezegd word? De kans dat je zwanger bent is 0,0001% dus nee jouw krampen zullen vast niet zoveel betekenen.

^da’s alleen de stress die je hebt over iets wat niet kàn gebeuren.

Ik sluit me aan bij de rest. Weet niet hoe oud je bent, maar lijkt me verstandig dat je je eerst inleest wat seks precies inhoudt voor je eraan begint.

Ik ben 17 en als een ander het zou zeggen dan zou ik ook denken dat het zeer onwaarschijnlijk is. Maar toch paniek ik dan een beetje, terwijl ik dan eigenlijk wel weet dat er niks kan zijn. Dan wil ik het toch nog op 1 of andere manier horen dat het echt niet zo is

Als je absoluut zeker wilt zijn, zwangerschaps test of wacht tot je ongesteld word,

maar dan moet je NIET stressen ofz want dan stelt het uit.

Als je hier al over panikeert, ben je niet klaar voor seks hoor :’). Lijkt me verstandig dat je jezelf eerst inleest wat seks inhoudt.

Nee echt seks hoeft van mij ook nog niet, eerst wil ik sowieso aan de pil en wil daar nog wel eventjes mee wachten.

Het was waarschijnlijk niet eens sperma maar voorvocht, dus nope je kan absoluut niet zwanger zijn.

sorry, misschien dat wat ik nu ga zeggen heel raar is…

Maar als je 17 bent dan weet je toch wel dat dit niet kan gebeuren? I mean, sexuele voorlichting, logisch nadenken etc.

Maar die krampen zijn of stress, of je beeld het je een soort van in, omdat je die gedachte hebt van het zwanger zijn.
En wat hierboven is gezegd, ik denk inderdaad niet dat hij klaar is gekomen, maar dat het gewoon voorvocht was, want als hij klaar was gekomen had je dit echt wel gemerkt.

Was je niet gewoon zelf zo nat dat je pyjamabroek nat was geworden?

En nee je bent niet zwanger dat zou wel heel knap zijn haha.