zwanger?!?!?!?!

Hey allemaal,

Ik ben erg bang dat ik zwanger ben. Het zit zo:

Ik heb best vaak seks zonder condoom. Ik weet dat het erg slecht is, maar het voelt gewoon veel fijner. Ook zit ik niet aan de pil, maar ik weet dat ik die moet gaan nemen.
Mijn vriendje en ik doen altijd aan op tijd eruit trekken. Niet vlak voordat hij klaarkomt, maar al wat eerder. Dan maak ik hem af.

Mijn vriendje zegt dat hij niet is klaargekomen in mij, en ik geloof hem. Ik ben zelf namelijk ook heel erg zeker van het feit dat we altijd op tijd zijn geweest. Toch blijft mijn ongesteldheid nu uit. Ik zou al 4 dagen geleden ongesteld moeten worden. Ik ben wel eens een paar dagen te laat, maar nooit zoveel. Ik ben dus best bang dat ik echt zwanger ben…

Zal ik een zwangerschapstest kopen? En hebben meer mensen dit?

Groetjes Inge

Er is een topic hiervoor.
En ja er is een kans dat je zwanger bent, ik zou een test kopen. Je bent echt dom bezig. Dat ‘voor het zingen de kerk uit’ is dus geen garantie voor niet zwanger raken. :’).

Voor de zingen de kerk uit is inderdaad alles behalve een betrouwbare methode… In voorvocht kunnen ook spermacellen zitten, dus als ik jou was zou ik heel snel gaan testen en de pil gaan aanschaffen.

Je bent inderdaad heel erg dom bezig, nooit geleerd dat er ook zaadcellen in voorvocht kunnen zitten? Als ik jou was zou ik hem zeven kleuren schijten, een test doen en zo snel mogelijk naar de huisarts om aan de pil te gaan.

Ik hoop echt heel erg dat dit een grap is, maar voor het geval dat je het meent: Als je goede sex ed hebt gehad dan hoor je te weten dat je ook op deze manier zeker zwanger kan raken, er is altijd voorvocht etc. Ik zou een zwangerschapstest kopen en meteen een afspraak maken met de huisarts om het te bespreken en om aan de pil te gaan of een spiraaltje te laten letten. Dan is het (sex)leven zooo veel makkelijker, al helemaal als hje een vriend hebt! Je bent echt gek dat je dat niet al gedaan hebt meit!

Jeetje wat stom zeg, in voorvocht kunnen ook zaadcellen zitten en ja daar kan je zwanger van worden. Dus voordat je aan seks begint, leer hoe je zwanger kunt worden…
Hup naar de winkel en voor een zwangerschapstest en direct door naar de dokter voor de pil of een ander voorbehoedsmiddel, maar meisje, doe alsjeblieft niet meer zo dom

Inderdaad. Hoe achterlijk kun je zijn?

Pffff dat mensen nog steeds niet weten dat je van voorvocht ook zwanger kan worden :’)

Als je geen kind wilt, doe het dan veilig. “het voelt fijner zonder condoom” ?! Ik kan je garanderen dat seks met condoom minder vervelend/pijnlijk is dan een kind krijgen of abortus.

Even wat beter inlezen voor je aan dingen begint waar je niets van afweet.

Want ja, kunt zwanger worden door de manier waarop jullie het doen. Niet heel handig dame. Dus hup die test kopen en als een gek naar de huisarts om die pil te gaan regelen. En misschien wel meer als die test positief blijkt. Hoe kun je zo onwetend zijn?

Verder mag dit in het ‘ik ben zwanger’- topic