Zwanger

Ik heb nog nooit sex gehad. Mijn 1e, keer dat hij me vingerde heb ik hem gepijpt.Later drukte hij zijn vingers in me. Ik heb ook boven op hem gezeten zonder dat hij een boxer aanhad en is met zijn geslachtsdeel langs de mijn gewreven en was nat van voorvocht, ik had wel een string aan. Nadat hij me had gevingerd ging in naar de wc omdat ik wist dat je zwanger kon raken van voorvocht ookal is het een kleine kans dus was ik bang dat dit echter het voorgeval was. Ik zag een beetje bloed echt een heeel klein drupje bloed op mijn string waardoor ik schrok. Ik heb altijd last gehad van afscheiding en het was altijd veel en soms bruin. Ik ben onregelmatig ongesteld en weet dus niet wanneer ik officieel moet worden. Ik heb veel op internet gezocht omdat ik heel
Bang was dat ik zwanger zou kunnen zijn. Op internet kreeg ik veel sites met als resultaat dat je zwanger blijkt te zijn. Ik heb geen last van zwangerschaps symptomen. Alleen wel bijna tot geen afscheiding. Nadat dit voorgeval heb ik 1x veel afscheiding gehad met wit en bruin en een heel klein beetje bloed. Ook hierover lees ik dat dit innestelling zou kunnen zijn. Nu heb ik na ongeveer bijna 2 weken steeds het gevoel ongesteld te zijn door nattigheid wat ik denk te voelen maar elke keer als ik kijk is er niks Ik ben heel bang dat ik zwanger zou blijken te zijn . Ik las van vele die reageerde dat ik niet zwanger kan zijn daardoor, maar ik las op girlscene het volgende “Let op! Als je zwanger bent, verlies je soms ook een heel klein beetje bloed. Verlies je dus een heel klein beetje bloed, maar weet je niet zeker of je ongesteld bent? Doe dan voor de zekerheid een zwangerschapstest.
Waarom moet je tot je eerstvolgende ongesteldheid wachten? Er zitten voor die tijd nog niet genoeg zwangerschapshormonen in je lichaam om een zwangerschapstest te doen”. Hierdoor twijfel ik want heb 1x na vingeren een minder dan een drupje bloed gehad en laatst 1x toen ik nog 1x veel afscheiding kreeg

Ik kan je met 99,9% zekerheid zeggen dat je niet zwanger bent. Voorvocht (of sperma) vind niet vanzelf zijn weg naar je vajayjay dus er moet echt penetratie zijn geweest en dan nog is er een hele kleine kans als het alleen voorvocht was.

Bij de eerste zin dacht ik al, nee. Als je nog nooit seks hebt gehad en bij het wrijven gewoon een string aan had, is de kans op zwangerschap zo nihil, dat je je geen zorgen hoeft te maken.

Je hebt gisteren al een topic hierover geopend met dezelfde vraag,

was het antwoord van de vorige topic niet duidelijk genoeg of moeten we ook in het bold gaan typen?
Sommige hebben daar wel goed op geantwoord namelijk :wink:

Mag hier in : http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/ben-ik-zwanger-147745.0.html