Zwanger ?

Heyhey

Ik ben een meisje van 17 jaar en heb al bijna halfjaar een vriend. Ik heb nog nooit sex met hem gehad. ik ben nog nooit gevingerd maar hij was mijn 1e, voordat hij me vingerde pijpte ik hem. Later drukte hij zijn vingers in me. Ik heb ook boven op hem gezeten zonder dat hij een boxer aanhad en is met zijn geslachtsdeel langs de mijn gewreven, ik had wel een string aan. Nadat hij me had gevingerd ging in naar de wc omdat ik wist dat je zwanger kon raken van voorvocht en bang was dat dit echter het voorgeval was. Ik zag een beetje bloed echt een heeel klein drupje bloed op mijn string waardoor ik schrok. Ik heb altijd last gehad van afscheiding en het was altijd veel en soms bruin. Ik ben onregelmatig ongesteld en weet dus niet wanneer ik officieel moet worden. Ik heb veel op internet gezocht omdat ik heel
Bang was dat ik zwanger zou kunnen zijn. Op internet kreeg ik veel sites met als resultaat dat je zwanger blijkt te zijn. Ik heb geen last van zwangerschaps symptomen. Alleen wel bijna tot geen afscheiding. Nadat dit voorgeval heb ik 1x veel afscheiding gehad met wit en bruin en een heel klein beetje bloed. Ook hierover lees ik dat dit innestelling zou kunnen zijn. Nu heb ik steeds het gevoel ongesteld te zijn door nattigheid wat ik denk te voelen maar elke keer als ik lijk is er niks Ik ben heel bang dat ik zwanger zou blijken te zijn, ook heb ik heletijd het gevoel te moeten plassen of dat ik ongesteld ben. Dit is nu bijna 2 weken geleden gebeurd. heb hele strenge ouders.

Jezus christus dit had iemand van 12 kunnen vragen, maar 17… Wow. Just wow.

Geen seks = niet zwanger.
Seks + condoom = kleine kans zwanger.
Seks + pil = kleine kans zwanger.
Seks + pil + condoom = hele kleine kans zwanger.
Seks - condoom - pil = grotere kans zwanger.

Damn.

Wel gevingerd, niet gevingerd. Na 2 weken merk je sws nog niks.

Jemig man, zelfs de trollen gaan achteruit op deze site.

iets in me zegt dat dit een slechte trol is :bored:

http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/ben-ik-zwanger-147745.0.html