Zwanger

Heyhoi,
Ik heb 3 maanden geleden geprobeerd seks te hebben met mijn vriend, hij is niet verder gekomen dan zijn eikel en hij is dus ook niet in mij klaargekomen, wel zat er wat vocht aan zijn eikel maar dat hadden we weg gehaald… Ik heb inmiddels 6 zwangerschapstesten gedaan omdat ik zo bang ben dat ik zwanger ben (2 voor ik ongesteld moest worden en 4 daarna verspreid over de 3 maanden) ik ben wel gewooon ongesteld geworden de eerste keer maar ik slik de pil door ivm bloedarmoede… Ik heb nu de laatste dagen een onrustig gevoel onder in m’n buik en witte slijmerige afscheiding en ben nu weer heel bang zwanger te zijn… Dus mijn vraag is hoe groot is die kans ? Of is het gewoon een blaasontsteking ?
Liefs Leonie

Die kans is werkelijk 0,0001 procent. Nee maar zonder grapjes, je maakt je zorgen om niets. Veel meiden zijn bij dit soort zaken snel bang voor een zwangerschap, maar de kans dat een dame zwanger wordt is al niet groot, maar de kans dat dit via voorvocht gebeurd is al helemaal klein. Het feit dat je al ongesteld bent geworden maakt de kans alleen nog maar kleiner. Dont worry

Dit kan gewoon in dit topic denk ik: http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/ben-ik-zwanger-147745.7300.html

Als je de pil gewoon goed slikt kun je niet zwanger zijn.

Die zwangerschapstesten liegen heus niet :’)
+ als je de pil goed slikt ben je behoorlijk safe
+ je bent ongesteld geweest
+ hij is niet in je klaargekomen

Nothing to worry about.

Wauw,j IK zou eerst eens goed inlezen hoe je moet zwanger worden voor je zoiets bedenkt.

relax!
Zoals iedereen zegt, de kans is erg klein als je de pil goed slikt, de details rond wat er is gebeurd, is van weinig belang

Mag inderdaad daarin.

En advies van mij: lees je wat verder in voor je daadwerkelijk iets gaat doen