Zwanger?

Hoi,

Kan je zwanger worden door je handen niet te wassen voor het mastruberen?

Groet,

nee

Ja, ik zou maar een morning after pil halen als ik jou was.

^ze heeft geen geld want ze word pas in april uitbetaald :frowning_face:

Het is later wel jouw schuld als je blijkbaar zwanger bent geworden door sperma op je handen…

Liever voorkomen dan genezen zou ik zeggen en neem je eigen verantwoordelijkheid op als je niet weet hoe seks in z’n werk gaat.

Ja, ik heb daardoor al 400 kinderen

Weet je nog wat voor weer het was? Als het zonnig was of meer dan 10 graden kan sperma gaan broeien en dan is er verhoogde kans dat je zwanger raakt, omdat de spermazaadjes dan actiever zijn. Dus als je in aanraking bent geweest met sperma moet je wel goed oppassen, misschien even aan je ouders vertellen zodat zij ook op kunnen letten. Hopelijk heb je wat aan deze info.

taboe of niet, als het goed is weet je dat een spermacel en een eicel samen jou een kind kunnen geven. dus niet jouw hand. ook niet je knuffel. alleen spermacel en eicel

dat mensen dit niet weten sjongejonge. iets beter opletten bij bio

:grinning_face_with_smiling_eyes:

omg ik voel aan dat je een tweeling gaat krijgen

Je hoeft niet bang te zijn dat je zwanger bent, door jezelf te mastuberen is er 0% kans op zwangerschap. :slightly_smiling_face:
Hopelijk heb je hier wat aan i.p.v. alle kinderachtige antwoorden verder.

^Haar vragen zijn niet echt serieus te nemen voor een 15 jarige

nou justonelife,
als ze na mijn serieus antwoord nog altijd een andere topic opent met dezelfde vraag, Als ze het wetenschappelijkk bewijs gevonden heeft dat je al-tijd sperma op je handen vind( ben ik zwanger topic) en als ze 15 is en masturbatie al een middel vind om zwanger te worden… sorry maar daar kan ik niet (meer) serieus op zijn.

er zijn heel veel ouders die dit niet bespreken
tegenwoordig heb je google
en onder de 18 kan je gratis boeken lenen bij de bieb
neem eens een boek over seks mee

Een 15-jarige heeft toch biologie gehad op school?! Daar wordt je duidelijk geleerd dat je om zwanger te worden een eicel (vrouw) en sperma (man) nodig hebt, dus nee, van masturberen wordt je niet zwanger…

Ondanks het feit dat je ouders het een taboe vinden, zou ik me er toch maar eens in gaan verdiepen. Haal een boek, zoek op internet of vraag iemand anders die er wel over kan en wil praten. Ik vind dit soort vragen namelijk niet echt normaal, dit is basiskennis! Snap best dat mensen hier niet serieus op reageren, ik heb namelijk diezelfde neiging…

Hier gaat een slotje op. Er is namelijk een algemeen topic