zwanger??

ik heb in de nacht van 15 op 16 augustus ‘seks’ gehad met een jongen, het was niet echt seks want hij heeft mijn maagdenvlies niet gebroken en hij is niet in mij klaargekomen, dat weet ik zeker. het was ook zijn ‘eerste’ keer en het was dus allemaal een beetje klungelig en hij wou te snel in me maar het was nog te droog en toen begon zijn ding te bloeden en zijn we maar gestopt want het deed hem veel pijn. maar we gebruikten geen condoom en ik ben niet aan de pil (en dus nogal onregelmatig ongesteld). maar meestal word ik rond de 25e ongesteld, maar nu ben ik het nog steeds niet en ik stress hem zooo erg, ben mezelf alleen maar aan het gek maken en ik ben echt bang dat ik zwanger ben maar ik wil het tegen niemand zeggen dus daarom maar via hier… verder heb ik geen ‘symptomen’ van zwangerschap, behalve dat ik sinds gisteren misselijk ben, maar ik denk dat dat komt omdat ik sinds gisteren weet dat misselijkheid een symptoom is en dat ik me dat dan helemaal aanpraat weetjewel.

ik ben 24 augustus nog wel ongesteld geweest en die keer daarvoor was ik op de 26e of 27e ongesteld…

maar goed wat moet ik nu doen??? ik wil het echt niet tegen mn moeder ofzo zeggen ik schaam me dood enzo omg

Hier is een algemeen topic voor.

Ik denk niet dat wij kunnen zeggen of je zwanger bent of niet. Bij een jongen komt er ook altijd voorvocht uit waar ook wat sperma in zit. Ik zou gewoon een test doen als ik jou was.

En voortaan niet meer zo dom zijn om geen voorbehoedsmiddelen te gebruiken. Laat dit een lesje zijn.

oh en je bent daarna nog wel ongesteld geweest. kans dat je zwanger bent is dus zeer, zeer klein. zo niet onmogelijk.

Wel of niet klaarkomen, de kans blijft. Als je echt twijfelt, zou je een test kunnen doen.

http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/ben-ik-zwanger-147745.6175.html