zwanger?

mijn vriend en ik vingeren en trekken elkaar wel eens. ( maar nog niet ‘meer’ zegmaar ) Alleen als hij mij vingerd zit hij van te voren wel eens gewoon met zijn hand bij zijn penis ( of ik met mijn hand) , kan het dan zijn dat er voorvocht bij mij komt? maar hij is dan niet echt klaar gekomen. Teminste… ik heb iniedergeval nog nooit een ‘klodder’ gezien zegmaar… ( klinkt vies :flushed: )
ook een keer was hij net weg (ik had hem net getrokken) en toen ging ik mezelf vingeren

kan ik nu zwanger zijn?

Met ongesteldheid zit ik meestal tussen de 3 en 4 weken maar nu ben ik al bij het einde van de 4e week en ben nog steeds niet ongesteld. kan dat ook door de stress komen? ( ik maar me hier zorgen over, en omdat ik over 1.5 week examens heb :wink:)

kusjes

Bij JOUW penis??

http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/ben-ik-zwanger-147745.0.html

oeps typefout hahahahahahahaha :flushed:
mijn = zijn

over welk deel van het verhaal bedoel je het? want toen hij weg ging en ik mezelf ging vingeren zat er wel 10 min tussen ofsoiets :wink: maakt dat wat uit?

Je bent niet zwanger. Sperma overleeft echt zo goed als niet als het blootgesteld wordt aan lucht en je hebt nogal veel zaadcellen nodig om zwanger te geraken (Rond de 15 000). Verder zou het sperma ook al wat verder in je moeten zitten dan de eerste paar cm.

Alles bij elkaar opgetelt kan je dus niet zwanger zijn. (Vooral door de eerste reden.)