Zwanger?

Hallo iedereen,
Ik ben nieuw dus ik weet niet of dit topic al ergens staat maar ik heb echt hulp nodig :frowning_face:
Ik heb namelijk sinds 8 maanden een vriend en we hebben laatst voor het eerst seks gehad. Gewoon veilig hoor met condoom. We hadden ook nog gecontroleerd op scheurtjes ofzo en die waren er niet. Ook niet gelekt ofzo. Ik ben altijd al onregelmatig ongesteld geweest, ik was een keer zelfs 6 weken te laat. Alleen nu het probleem; Ik ben na die keer seks gelijk 1,5 dag later ongesteld geworden, Maar Ik ben nu 2 weken te laat. Ik weet dat het onmogelijk lijkt dat ik zwanger ben, maar alsnog ben ik best wel bang. ik ben bijna 17 en ik zit echt niet te wachten op een kind. Ik zit mezelf ook helemaal gek te maken. Wat moet ik doen :c ?

xx

http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/ben-ik-zwanger-147745.0.html

Zwangerschapstest halen. Dan ben je zeker. Succes!

Je zegt zelf al dat condoom niet gescheurd was dus dan kan je niet zwanger zijn. Plus bovenaan de pagina staat een algemeen ben ik zwanger topic.

Ik wil niet kut overkomen maar ik snap dit soort topics niet. “ik denk dat ik zwanger ben, wat moet ik doen?” je zegt bijna 17 te zijn, dan snap je denk ik zelf ook wel dat je gewoon een zwangerschapstest kan halen bij een drogist of de huisarts om dingen uit te sluiten voor dat je gaat speculeren dat je zwanger bent wat je hoogstwaarschijnlijk toch niet bent omdat je dan allang actie had ondernomen in plaats van het te melden op een forum.

Je kunt niet zwanger zijn als het condoom niet gescheurd is. Daarnaast ben je, zoals je zelf zegt, altijd onregelmatig ongesteld. Maak je niet zo druk dus, dat is nergens voor nodig en kan je cyclus alleen maar verder ontregelen. Verder mag je dit soort vragen stellen in het algemene topic.