zwanger??

ik weet niet zo goed wat ik moet doen, dus alsjeblieft, help

ik was eergisteren dronken, en toen heb ik seks gehad. de dag daarna was ik heel misselijk, maar ik dacht dat dat kwam door de alcohol (dat heb ik wel vaker). vandaag werd ik opeen weer misselijk nadat ik een sigaret rookte. misschien komt dat van de sigaret (ik rook niet heel veel namelijk) maar dat zou raar zijn toch?
ik ben de laatste tijd heel onregelmatig ongesteld dus ik weet niet precies wanneer ik weer ongesteld moet worden.
ik maak me een beetje zorgen.
weet iemand wat ik moet doen? kan ik zwanger zijn??

Misschien kan je erbij vermelden of je het veilig hebt gedaan? :pensive:

Dat zou handig zijn ja

ja, dat denk ik wel. maar ik weet het niet 100% zeker (omdat ik dronken was :$)

Nou dan wacht je nog even af en dan doe je een zwangerschapstest.

Wij kunnen ook niet ruiken of jij zwanger bent, aangezien je zelf niet eens weet of je het wel of niet veilig hebt gedaan.

Haal een zwangerschapstest bij Kruitvat morgen, en test of je zwanger bent.

Vraag het de jongen es! (oké, misschien niet)

ik weet niet wanneer ik de zwangerschapstest moet doen (onregelmatig ongesteld)

Testje doen over een week of 3/4.

Maar morning-sickness komt pas na een paar weken als HCG (zwangerschapshormoon) word aangemaakt geloof ik. Dat heb je écht niet de dag erna al. Gewoon teveel gezopen.

ik durf het hem niet te vragen…

Dan doe je dat niet en doe je gewoon die test over een paar weken

17

Wat Eva al zei, als je daadwerkelijk zwanger bent merk je dat niet al na 2 dagen.

Nog een tip: Dronken of niet, doe het niet of doe het veilig.

Hoe kan je zo dronken zijn dat je niet meer weet of je het veilig of niet veilig hebt gedaan…

Als je zo ver heen bent ben je dan nog in staat om seks te hebben :’)

ik weet bijna zeker dat het veilig was, ik maakte me gewoon zorgen omdat ik me raar voel.

even ter informatie: ik was niet straalbezopen! en ik weet nog gewoon wat er gebeurd is. ik maak me gewoon zorgen (en toen ging ik twijfelen). Ik weet ook wel dat het niet heel slim was om te doen…

Je voelt je raar? Een kater heet dat…
Je zou toch echt moeten weten dat je niet binnen 24 uur zwangerschapssymptomen krijgt, kom nou.

[s]Hier is al een topic voor

[/s]& Doe een zwangerschapstest als je twijfelt.

Slik je de pil btw?

Doe een test en je weet het. Ik denk dat je gewoon een kater hebt.

Reken uit wanneer je een test kan doen, dat kan je namelijk pas na een bepaalde tijd. Bovendien kan die misselijkheid nooit van een zwangerschap komen, in zo’n vroege stadium kan je nooit symptomen hebben. En die misselijkheid kan idd van een sigaret komen, zeker als je bijna nooit rookt.