Zwanger?

Hoi iedereen,

Ik heb even een nieuw account aangemaakt, omdat ik liever anoniem wil blijven.

Ik zit al een paar maanden aan de pil en ben hem nog nooit vergeten. Toch ben ik bang dat ik zwanger ben…

Ik en mijn vriend deden het in het begin met condoom, maar de laatste keren zonder condoom. In principe zou dit gewoon moeten kunnen, omdat ik de pil slik. Maar toch ben ik er nu heel onzeker over… Ik heb het idee dat mijn buik wat dikker is en ik voel vanalles daaronder… Dit kan ook gewoon in mijn hoofd zitten natuurlijk.

Ik heb vandaag mijn laatste pil geslikt, dus ik moet dinsdag ongesteld worden. Maar ik heb al heel vaak gehoord en gelezen dat je nog steeds ongesteld kunt worden, ook al ben je zwanger… Dit geeft me dus ook niet echt zekerheid. Ook had ik vandaag ineens dikke witte afscheiding en dat heb ik nog bijna nooit gehad… Heeft dit er iets mee te maken?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want ik ben al de hele week gestresst. Bedankt alvast!

Doe een test, dan weet je het in ieder geval zeker. De kans is misschien klein maar wij kunnen het niet voor je raden.

Kleine kans denk ik, maar doe een test en dan weet je het zeker. Moeilijk te beoordelen voor ons zo of jij zwanger bent.

Er is 0,1% kans om zwanger te kunnen zijn en dit kan trouwens in het algemene pil topic.

Algemene topic.