Zwanger zonder seks?

Hoi allemaal,
Ik heb al eerder een topic hier overgelezen, maar ik maak even een nieuwe aan omdat het niet exact mijn verhaal is.

Ik heb een vriendje en sinds een week zijn wij verder gegaan dan zoenen, geen seks, ik heb hem meerdere keren afgetrokken, gepijpt en vervolgens is hij met zijn hand in m’n broek gegaan. Niet helemaal, alleen het stukje bij m’n clitoris zeg maar. Zover ik me kan herrineren en hij, zat er geen sperma op zijn hand. Hij zat dus niet bij mijn vagina. Nadat ik hem had afgetrokken, was wel een stuk van mijn shirt helemaal nat van sperma/voorvocht, dit heb ik echter wel gelijk erna de was in gedaan. Ik heb mijn bed niet verschoond, want het leek me nogal onschuldig. Verder heb ik mijn handen niet gewassen, en heb ik wel per ongeluk m’n vagina aangeraakt met omkleden enzovoorts. Ik had ook geen sperma aan m’n handen ( iig niet zichtbaar )

Dit alles is ongeveer 3 dagen gebeurt, ik slik niet de pil, ga dat wel doen na dit alles. Kan ik nu zwanger zijn? Ik moet pas ongesteld worden over 2 weken… Moet ik nu de MAP gaan halen?

http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/sexvragenhelp-90069.0.html

hier kan je al je vragen kwijt.
Volgens mij ben je niet zwanger.

JE KAN NIET ZWANGER ZIJN ZONDER SEKS TE HEBBEN GEHAD

dat kan wel degelijk.
KI?

Sperma overleeft niet in de buitenlucht en het moet echt erin gespoten worden om bij een eitje te komen. dus ik ben ervan overtuigd dat je niet zwanger bent.

Ja ik denk dat je een tweeling krijgt. Ze zijn vanaf je matras zo je baarmoeder ingelopen.

en heb ik wel per ongeluk m'n vagina aangeraakt met omkleden enzovoorts

Ik probeer het voor me te zien hoe iemand zich aankleed en perongeluk haar vagina aanraakt…

Hahaha sorry, ik bedoel ook met naar de wc gaan enzo. :flushed:

Hahah idd. :cold_sweat:

ja alleen door je te laten bevruchten in het ziekenhuis

Ik las de titel en schreeuwde het uit: NEE NEE NEE

Hahaha jullie reacties stellen me wel gerust, gelukkig. Echter op andere site’s lees ik dat die spermacellen kunnen ‘zwemmen’ en zo dus naar binnen zijn gezwommen? Of dat het bijvoorbeeld dichtbij mijn vagina zat? Ik heb echter niks gevoeld/gezien

Maria?

Serieuze vraag: hoe oud ben je dat je denkt dat spermacellen je vagina van buiten inzwemmen?

ja dat zeg ik

Hahahahah ohgod, sorry volgens mij ben ik echt te ver doorgedraaid… Ik kan nogal wat piekeren, en toen ik wat dingen op internet las begon ik nog meer te stressen… :cold_sweat:

Van zoenen wordt je al zwanger, dus laat staan van dit. Ik zou snel trouwen met je vriend want dit is echt not done…

Je bent niet zwanger