Zwanger zonder 'het' te doen.

Oke mensen, het zit zo:

De eerste week dat ik aan de pil was, hadden mijn vriendje en ik zeg maar iets gedaan, het klink misschien raar maar het ging zo: we hadden allebei onze onderbroeken nog aan dus hij kon niet ‘in mij komen’ en toen ging hij dus op mij liggen en heen en weer bewegen. Ik ben klaargekomen, hij niet.

Maar nu denk ik dus dat ik zwanger ben, maar kan dat wel? Want ik las in een andere topic dat als je de pil slikt en wel ongesteld wordt, dat je dan als nog zwanger kan zijn. Help alsjeblieft :expressionless:

nee je kan niet zwanger zyn.

Nee dat kan niet. Sorry maar ik vind het een vrij domme vraag.

Nee dat lijkt me niet. Hij is niet in je geweest en hij had zijn onderbroek nog aan dus ook geen voorvocht/sperma in de buurt van je vagina geweest.

Echt omg nee natuurlijk niet.

nee hij is niet eens klaargekomen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Is dit een serieuze vraag?

Ja maar dat voorvocht zou toch door de onderbroek heen kunnen komen? :S

neee dit meen je niet je bent zeker zwanger
niet dus natuurlijk niet xd !

je naam lijkt een beetje op die van mij :face_with_raised_eyebrow:

www.sexwoordenboek.nl

Handig voor de volgende keren…

En dan ‘kruipt’ het je vagina in en nestelt het zich in de baarmoeder?
Lijkt MIJ sterk.

Beetje overbezorgd hoor! Natuurlijk kan dat zo niet meid ;]

Ja ik dacht al dat het niet kon en mijn vriendje zei dat ook steeds, maar ik wilde het toch even zeker weten. Dankjewel he :’)

hold on!
je had je onderbroek ngo an en hij is niet klaargekomen en je was een week aan de pil.
maar je denkt dat je zwanger bent doordat zijn voorvocht door zijn en jou onderbroek is gelekt en helemaal door jou vagina en baarmoederhals is geklommen om je eitje vervolgens te bevruchten
:drama:

HELE KLEINE KANS
maar hij is er wel XD

IDD !
ben je op je achterhoofd gevallen ofso?
dat er zown vraag in je komt :crazy_face:

Ik had eerst mn biologie boek erbij gepakt en dan de dokter gebeld…

Nee.

Iedereen zegt nu van dat het een domme vraag is, maar als je echt ongerust bent kan je altijd nog zo’n zwangerschapstest kopen.
Check, check, dubbelcheck is beter dan gewoon denken dat het onmogelijk is

Krijg jij biologie?