Zwanger zonder dat vader het weet..

Hallo,
Ik ben Chayenne en ik ben 17 jaar.
Ik wilde heel erg graag een kind,maar ik slikte de pil en heb geen vaste relatie.
Met de pil ben ik dus gestopt en heb geneukt met een jongen van 13 jaar, die niet meer dan een vluggertje was.
Nu ben ik dus al 4 maanden zwanger en ik weet niet hoe ik het aan de vader moet vertellen.
Weten jullie iets?
xx

wait a minute plz wait a minute ik weet niet of ik dit goed gelezen heb… als ik het goed begrijp jij bent 17 en hij is 13? DAMNNNNNNNNNN ZO ZOU OUD IS MIJN BROERTJE GEK HOE KUN JIJ MET IEMAND VAN DIE LEEFTIJD NAAR BED GAAN GEK…!!! zijn er geen leuke jongens van 17 ofzo…Dit kunt je dat kind van 13 niet aandoen gek…hij is nog zelf een kind. zit nog net in de eerst klas ofzo jij hebt het echt het leven van het jongetje van 13 verziekt!!! ja VERZIEKT!! srry hoor maar dit is echt niet normaal als jij op je 17e al een kind wilde hebben was dan met een man van 50 naar bed gegaan daar heb jij meer aan dan een jongeTJE van 13 jaaaaaaar. Besef je niet dat dit ziek is? als mijn broertje de vader was. had ik je van de trap afgeduwd srry ik vind dit gewoon niet normaal !! ik ben gewoon eenmaal een direct persoon!!.. want jij moet beseffen dat wat je hebt gedaan VERKEEEEERD IS & ZIEK!!! PEACE.

ps; verwacht geen geld voor luiers van het 13 jarig jongetje…

Ik geloof niet dat je heel graag een kind wilt. Als je dat wilt, dan moet je hem/haar gelukkig kunnen maken, maar dat kun jij niet!

Je gaat gewoon zomaar met een jongetje van 13 jaar neuken om een kind te krijgen? Dat kind ( niet dat jongetje van 13, maar de baby in je buik ) moet ook een vader hebben, moet in een gezin gaan groeien.

Jij bent echt ziek, ik meen het! Een kind krijgen is niet zoals een sigaretje roken zonder dat je vader het weet ofzo :S.

Laten we even achterwegen laten dat jij heel graag een kind wilt, dan nog… niet van een jongetje van 13 jaar! Het is geen kinderspel!

Je hebt het voor de baby verknalt en voor het jongetje van 13 jaar en waarschijnlijk ook je eigen leven.

Maargoed, even antwoord op je vraag :

Ik zeg ja en nee

Ja, omdat : Hij wel de recht daarop heeft, maar ga nou niet denken dat hij een kind KAN verzorgen en gaat meebetalen met iets ofzo.

Nee, omdat : Je anders ook zijn leven helemaal gaat verpesten. Misschien kan hij het in het begin wel leuk vinden, maar zodra hij 15 jaar is ofzo, dan houd het waarschijnlijk wel op. Hij is pas net in de pupertijd!

Goddamn.

oooommmyyygodd.

:crazy_face:

Omg dit is echt ziekk :crazy_face:

OMG dit is echt te ziek! dat kind is net of nog niet in de pubertijd… en nu al gaat hij vader worden OMG doe normaal

ben ik nou echt de enige die dit niet gelooft?

jezus.

Nope.

Maar als het echt is; Je bent wanhopig en ziek.

Nee x]. Het doet me denken aan dat verhaal van dat meisje en dat jongere jongetje uit Engeland. En áls het waar is raad ik je aan een HELE goede psycholoog/psychiater te zoeken want dit is verre van gezond.

ik geloof je niet

:locked3:

[i]Misschien dat ze gewoon klein wilt beginnen?

Hoe dan ook; dit is ziek[/i]

Nee.

En anders hoop ik dat ze een miskraam krijgt. Want zo’n moeder hoort een kind niet te krijgen.

Nee x] Wat zielig .

Ik geloof het niet. Dit hoort bij onzin. Gesloten.