Zwanger worden zonder seks?

Hey meiden.
Ik ben 14 en heb een hele dringende vraag die misschien best wel awkward klinkt.
Maar in ieder geval; ik ben bang om zwanger te raken zonder seks.
Ik weet dat iedereen zegt: JE KAN ALLEEN ZWANGER WORDEN ALS JE SEKS HEBT GEHAD. Maar doordat ik een dwangstoornis heb en mezelf altijd heel erg bang maak met dingen, wil ik eigenlijk een geruststellend antwoord. Ik ben altijd bang dat als ik naar de WC ga er dan sperma van mijn broers of van mijn vader op het wc papier of de wc bril zit. Ja, dit klinkt echt heel gek hahaha :flushed: Maar dat heb ik niet alleen met wc papier, maar ook met handdoeken en washandjes. Ik controleer vaak of er iets vies op zit of zoiets.
Mijn vraag is: Kan ik ook zwanger worden als er sperma op een washandje, handdoek, onderbroek, wc papiertje etc. zit? Ik hoop dat deze vraag wel serieus wordt genomen, omdat ik er best wel heel erg en al heel lang mee zit :blush: Ik controleer ook vaak wanneer ik voor het laatst ongesteld ben geweest en ben nog extra angstiger in de dagen dat ‘Vruchtbaar raken’ mogelijk is.
Alvast bedankt! X

Ga je niet naar school?

Jawel?

Dan ben je gewoon dom

Ben jij veertien en heb jij nog geen seksuele voorlichting gehad?
Ik zou gaan klagen bij je school. Serieus, dit kan toch niet meer?

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Dat kan allemaal niet wat jij je afvraagt. Zodra sperma aan lucht wordt blootgesteld, droogt het uit en is het dood. Sperma kan enkel langer overleven wanneer het echt een klompje is en zolang het vochtig blijft.

Hoezo? Haha. Ik heb toch uitgelegd waarom ik het mezelf moeilijker maak? Door die stoornis ben ik gewoon banger voor dingen. Dit klinkt alsof ik me aanstel, maar ik hoopte op een serieus antwoord.

En voortaan kan je dit vragen in http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/sexvragenhelp-90069.0.html of jezelf gewoon inlezen op Google.