Zwanger willen worden

Hey!
Ik ben 15 en wil graag een kindje ken ook al iemand die me zwanger wil maken (dus met hem naar bed)
maar alleen ben heel bang voor de reactie van me ouders en familie.
Kan ik het beter geheim houden totdat ik het wel moet vertellen of gewoon meteen vertellen?

Je kan het beter gewoon niet doen.

En anders meteen vertellen, zodat mensen je tegen kunnen houden.

Ik wil het gewoon heel graag.

:flushed:

nee want dan vertel ik als ik al zwanger ben

Wacht nog maar even …

nee…

Goed plan, ik zeg doen!

Meis, op je 15e een kind kan eerlijk gezegd je leven zo erg veranderen, in een negatieve zin. Ik ben ook 15 en ik wil ook een kindje, maar pas over 10 jaar. Zorg eerst dat je je studie en alles goed op de rails hebt, eventueel zelfs een goede baan en denk dan pas aan kinderen. 15 is écht te jong.

Klinkt als een goed plan! Veel succes meid xoxo
Ik ga misschien volgend jaar ook :wink:

Wacht een tijdje en wordt als je wat ouder bent zwanger :upside_down_face:

Nee ik wil het echt nu

Wat is het probleem dan?
Doe het, klaar.

Ik zou het hier dus WEL van te voren goed over hebben met je ouders. En denk er zelf ook nog even héél goed over na: ben jij er (lichamelijk en emotioneel) klaar voor een moeder te zijn? Hoe zit het met de jongen, is hij er klaar voor een vader te zijn? Heb je de mogelijkheden om het kindje (financieel en emotioneel) op te vangen en op te voeden? Zie je het zitten om nu te stoppen met je opleiding, of is er iets te regelen met je school en een oppas waardoor je wel door kan gaan met studeren? Denk je dat je het aankan, het hele traject van zwangerschap waar je instapt, maar ook de gevolgen ervan? Zie je het zitten tienermoeder te zijn? Besef je wat het inhoudt als je nu moeder wordt van een kind, wat voor grote verantwoordelijkheden dit met zich meebrengt? Realiseer je je dat één van de grootste prioriteiten in jouw leven het kind zal worden, en dat je dus vanaf het moment dat je zwanger bent altijd aan de kleine zal moeten denken?

Ik hoop dat dit een troll is…

Hoe denk je dat kind te gaan opvoeden? Of überhaupt dat allemaal te gaan betalen? Ik neem aan dat je nog op school zit en ik ga er vanuit dat je ouders er niet op zitten te wachten om jouw kind op te gaan voeden.

Stel dat je ouders niet achter je staan? Dan heb je als 15 jarige moeder weinig kans op een fijn leven voor jou en je kindje…

Lekker asociaal, jij wil graag een kind dus heb je schijt aan je ouders, vrienden, familie en het belangrijkste: het kind zelf. Je bent zelf nog een kind, hoe wil jij een kind gaan opvoeden?