zwanger, wat nu?

ik weet sinds gistermiddag dat ik zwanger ben en weet echt niet meer wat ik moet doen! het begon er al mee dat ik steeds misselijk was en dat mn borsten zeer gingen doen. Toen kocht ik dus met mn vriend een zwangerschapstest en nu weet ik dus dat ik zwanger ben. ik wil het kind graag houden maar mijn vriend zegt dat hij het uitmaakt als ik geen abortus doe? ‘‘hij wil nog geen vader zijn.’’
wat moet ik doen?

http://forum.girlscene.nl…essage/11214240#m11214240

Ik vind dat je vriend je zo chanteert. Jullie zijn wel beide verantwoordelijk hiervoor.
Als hij erbij blijft, dan betekent het dus dat jij je kind in je eentje moet opvoeden, zonder vader figuur.

Ik weet niet wat je moet doen, die beslissing is aan jullie.

Als jij het kind wil houden moet je dat doen. Maar ik zou er nog lang over nadenken en er met zoveel mogelijk mensen over praten. Ook de voor -en nadelen op een rijtje zetten. Je kan er ook met mensen die hetzelfde hebben meegemaakt over gaan praten.
Wat heel belangrijk is, is dat je er goed over moet nadenken en geen overgehaaste beslissingen moet nemen.
Succes!
X

Het “Ben ik zwanger” topic is hier beter geschikt voor ja.

Ze is al zwanger, dus volgens mij heb je het topic verkeerd gelezen :wink:

Maar ik moet wel zeggen, ik geloof hier geen ene moer van, gezien al je andere reacties.

Hoe oud zijn jullie?

Oei, jullie hebben het dus onveilig gedaan, en dus is je vriend mede verantwoordelijk voor de consuqenties.
Jij bent baas over je buik, dus hij heeft niks te willen, dan had hij maar een condoom moeten gebruiken. Zo simpel is het.
Als jij het kindje graag wilt houden, zou ik dat zeker doen! heel veel sterkte de komende tijd.

JIJ beslist of je abortus wil of niet. Je vriend zet je nu onder druk en dat is fout… Maak aub geen verkeerde beslissing tegen je gevoel in; doe wat JIJ wil (en niet wat je ouders of vriend willen).

Trololol

Ik weet niet of ik dit moet geloven aangezien je in je eerste berichten zegt dat je het met een random het onveilig hebt gedaan. En nu heb je oppeens een vriend, waarvan het moet zijn ?

Trouwens je weet dat je ongeveer 20 jaar aan dat kind vast zit…

*leest andere reacties* hmm ja, allemaal in de Seks categorie en het gaat allemaal over zwanger zijn en vibrators?

Milouloveyoux:
kan je zwanger worden van jezelf vingeren? ik ben laatste tijd misselijk & heb veel afscheiding dus ik raakte zomaar in paniek dat ik zwanger ben… sorry dat ik zoveel topics open! xx

Dit bericht plaatste je een paar dagen geleden ook… leek er toen nog niet op dat je seks had gehad en een vriend hebt?

Nee, volgens mij komt er geen sperma uit je vinger -.-

Hij wordt sowieso wel vader, ookal is het uit :’)

Dit is gelul.

Ik snap de vader

Ik vind dat jij mag bepalen of je abortus pleegt of niet. Het kind zit wel in jouw buik, en niet in die van je vriend. Als jij het kind graag wil houden zou ik dat doen, want er zijn best wel veel mensen die abortus hebben laten plegen terwijl ze het eigenlijk wilde en nu heel veel spijt hebben.