Zwanger? Sperma op condoom

Heayya ik zit met 1 major probleem want kijk; mijn broer en ik hebben echt HELE ERGE ruzie. en met hele erge ruzie bedoel ik echt megaa; we zijn nooit vrienden geweest, verraden elkaar echt constant en er is dus totaal geen zuster/broeder liefde!!
we hale dus ook vaak dingen bij elkaar uit omdat we elkaar haten, bijvoorbeeld dat ik zijn fietssleutels door het raam naar buiten gooi (we wonen in en flat) en hij verraad tege me ouders dat ik relatie heb met een negerboy en me ouders zijn echt raciste enzo

maar nu was hij echt te ver gegaan ! hij is dus kennelijk klaargekome op een paar van mijn tampons, die ik dus daarna gewoon indeed hoe ziek kan je zijn :rage: hij probeerde mij zwanger te maken :rage:
maar kan je dan eigenlijk wel zwanger worden?? als je tampon indoet waar sperma op zit & je ongesteld bent :bored: want sperma overleeft toch maar 2 minuten ofzo buite de penis???

ben echt boos op me broer ik moet nog verzinne hoe ik wraak ga nemen :hammer:

alvast bedankt voor reacties!

Ik hoop echt dat dit een troll is.

sorryy voor verwarring in topictitel staat condoom en in me bericht tampon maar het is gewoon tampon want ik doe nog niet aan sek s :wink:

Ik wil niet weten wat voor kindjes daar uit komen…

Dafuq.

Sprakeloos.

menseee ik wist er echt NIETSSS van he! mij broer is hier gek niet ik :flushed:

leuk plaatje!! dat is sam pepper toch? :grinning:

Eh…

:flushed: Dafuq

Ten eerste: nee dat kan niet
Ten tweede: er is een algemeen ben ik zwanger topic
Ten derde: ik hoop dat je geband wordt.trolltopic

Nou ik zeg, gewoon de tampons inbrengen en kijken of je zwanger raakt.

Of gooi ze uit t raam net zoals de fietssleutels… ;’)

Ach lekker kansloos bezig jullie :flushed:

Waarom zou je broer jou willen bezwangeren…

Plus, er is een heel groot verschil tussen een tampon en een condoom. Ik vind het een beetje vaag.

wtf? :bored:

Dit is echt zo’n verhaal wat ik zo in de girlz zie staan, daar staan af en toe ook echt belachelijke verhalen in :dry:

Er zit een plastic dingetje om tampons heen. Lijkt me sterk dat je de tampons nog in doet als ze uit de verpakking zijn…

Duidelijk een troll.

Haha wtf.

Het kan niet eens, want sperma gaat dood als het in de buitenlucht komt. En waarom gebruik je tampons die schijnbaar open zijn? Dat is sowieso erg onhygiënisch.
En dit is een troll iguess, maar toch.

‘Negerboy’ deed het hem hahaahhah

Hahahahahah. Meer heb ik niet te zeggen.