Zwanger ofniet...

Het is een beetje een raar verhaal maar oke. Ik zal maar beginnen.

Ik begon een jaar geleden de pil te slikken dit ging goed. Maar in dit jaar heb ik ook heel wat meegemaakt en werd ik tussendoor ook vaak af en toe depressief. Dan had ik nergens meer zin in en stopte ik opeens met de pil. Dit gebeurde gewoon tussen de weken door. Soms deed ik het goed de pil slikken netjes 3 weken en dan een week stoppen maar soms ging dat helemaal mis. Maar toch bleef ik mijn gewone cycles houden. Ik werd wel netjes elke keer ongesteld en in deze tijd heb ik ook gewoon seks gehad en er was niks aan de hand. Een paar testen gedaan tussendoor en er was niks vreemd.

In deze zomervakantie heb ik 1 keer de pil doorgeslikt en dat ging ook goed. Ook na het doorslikken van de pil de volgende maand menstrueerde ik weer. Maar deze menstuatie was wel vreemd er was ontzettend veel bloed meer dan normaal. Ik begon de pil weer te slikken en ik werd heel gestresd en ondertussen had ik er ook geen zin meer in allemaal en ben ik tussendoor gestopt. Ik menstueerde niet meer ook niet na de pil of tijdens het stoppen. Ik dacht dit komt door de stres. Ik ben naar de huisarts gegaan en die zei dat het met het niet menstrueren niks te maken had en dat het inderdaad kon komen door de stres en dat ik gewoon weer de pil moest gaan slikken. Maar per ongeluk was ik te laat met het slikken van die maand en heb ik dus nog een maand gewacht. Ondertussen had ik ook seks maar wel met condoom dus wel veilig. Maar na deze maand werd ik weer niet ongesteld en had ik wel steeds hele rare buikpijngevoelens. Mijn cycles was zo verstoord blijkbaar dus wist ik ook niet meer wanneer ik de pil weer moest slikken. Dus ik ben maar weer random begonnen zonder te weten of dit verstandig is.

Maar ook heb ik altijd buikpijn na seks te hebben met mijn vriend en heb ik dit ook gewoon vaak voor of na het eten. Ik weet niet ik voel me gewoon vreemd. Toch vraag ik me af of ik niet gewoon zwanger zou kunnen zijn. Maar de dokter of huisarts vind ik een beetje eng en ik zit al in therapie en ik vind het raar om dit te vragen dus kunnen jullie mij helpen. Het kan zijn dat ik nog wat details ben vergeten maar dat moet je dan maar vragen… En of al dit wel verstandig is? Ik denk dat heel mijn cycles verstoord is en ik heb eigenlijk geen idee meer waar ik aan toe ben en of ik nu dus zwanger kan zijn of dat er iets is mi

http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/ben-ik-zwanger-147745.0.html

Cyclus, niet cycles.

Maar test eens of je zwanger bent, wij kunnen dat vanaf hier echt niet zien. De kans is er namelijk altijd als je seks hebt.

Ik heb heel veel testen gedaan vaak komt daar uit van niet, Maar vogens de huisarts hoeft datn iet altijd te kloppen enzo, Ik vind het gewoon vreemd waarom ik dan zoveel buikpijn voel en me zo raar voel enzo

Hoeveel testen heb je al gedaan dan en van welk merk gebruik je de testen? Als je echt zeker wilt zijn moet je gewoon je huisarts bloed laten afnemen, dan weet je het 100% zeker.