zwanger of normaal?

Hai!
Ik heb een probleempje zit er best wel mee, ik heb afgelopen maand de pil goed geslikt, niet precies op hetzelfde tijdstip(doe ik nooit), maar wel elke avond rond10/11/12. Ik word meestal op zaterdag ongesteld, maar ik ben nu bang dat er iets niet goed is. Ben het sinds zaterdag/zondag wel, maar echt heel weinig. Nu wordt het wel iets meer maar nog steeds weinig en aan het begin was het bruin… Kan er iets mis zijn? Of moet ik me niet zoveel zorgen maken, omdat ik alsnog wel ongesteld ben geworden? Bedankt alvast…
liefs

Ik heb wel buikpijn, net als ik normaal ongesteld ben. Maar het is zo weinig, dat ik me een beetje zorgen maak…

Maak je niet druk. :slightly_smiling_face: Dit is normaal en kan gebeuren. Mocht je nu echt na een week of anderhalve week nog steeds bloeden of er gebeurt iets geks - ik kan nu even niets verzinnen - kun je altijd nog naar de dokter of een test doen.

Maar ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat er niks is meid!

Lijkt me wel gewoon normaal hoor. Maar als je je echt heel erg zorgen blijft maken dan kun je altijd een test doen of je huisarts bellen?

Als je de pil slikt heb je geen onveilige seks.

Verder hebben we hier algemene topics voor, zie het board Seks & zo.