Zwanger of niet?

Haaaay

Ik heb een vraagje xD
Stel, je bent de afgelopen paar dagen bij je vriendje geweest ja je weet wat er dan gebeurd enzo, dat doe je altijd onveilig omdat je de pil slikt maar je komt erachter dat je de pil van de afgelopen 2 dagen niet hebt ingenomen. Ja hij is in je klaargekomen in die laatste 2 dagen. MAAR als je 2 dagen de pil niet slikt, zou dit de dag zijn waarop je normaal ongesteld word.

Hoe groot is de kans dat je dan zwanger bent?

http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/ben-ik-zwanger-147745.7325.html

Heb ik al bekeken, gaf niet echt antwoord op deze specifieke situatie XD

Ik zou me verdomd zorgen maken

Huh wat bedoel je met dat 2 pillen vergeten op de tijd dat je ongesteld wordt??
Bedoel je dat je je laatste 2 pillen bent vergeten? Want dan is er niks aan de hand en heb je nu gewoon een stopweek. Let dan alleen op dat je m niet te lang laat duren.

Eigenlijk begrijp ik geen fuck van je verhaal. Waar zat je in je strip

En dit is fucking dom dat zal je zelf ook wel begrijpen.

Sigh, ik ben em zondag en maandag vergeten en op t moment dat ik 2 pillen niet in heb genomen word ik op dag 3 ongesteld (of met uitzonderingen een dag later) en dit is dan dag 3 alleen ik ben weer met deze strip net begonnen, vorige week XD dus idk of je dit nog een stopweek kan noemen

Oh zo
Nou ja dat heeft geen invloed wanneer dat gebeurt. Of je nou op dag 3 4 of 5 ‘ongesteld’ wordt, het zijn gewoon 2 vergeten pillen.

Wat wel belangrijk is waar je was in de strip toen je die pillen vergat. Week 1 2 of 3? En wanneer ben je weer met de pil begonnen? Op die 3e dag?

Ga je alsjeblieft even inlezen over hoe de pil werkt want volgens mij heb je er geen idee van.

dat topic is bedoeld om daaaar je vraag te stellen. Zodat er niet ieder uur iemand een topic opent.
als jij daar je specifieke vraagt stelt hoeven we in het vervolg geen link meer in iemand topic te plakken met dat ze ergens anders moeten zijn met deze vraag.
Dan kan iemand met dezelfde situatie als jij misschien daar ook direct antwoord vinden.

Als je je trouwens niet gauw gaat inlezen en de pil normaal gaat slikken ben je zo zwanger, als je dat na deze actie al niet bent. Want die kans is zeker aanwezig.

ik vraag me ook af hoeveel mensen daadwerkelijk een bijsluiter lezen van alles wat ze in hun lichaam stoppen.

Bij anticonceptie zou je toch wel verwachten dat je daar wel iets over leest, doe dan op zn minst een site in jip en janneke taal :’)

But no
Blijkbaar niet
Waarom zou je ook he

Nee maar ‘jouw specifieke situatie’ kun je prima in dat topic kwijt, daar is ie voor.
ZUCHT. Hoeveel mensen gaan nog apart topics aanmaken met de vraag of ze zwanger zijn …

En nee je hebt duidelijk geen weet van de pil, alleen al omdat je zegt ‘ik doe het altijd onveilig, want ik slik de pil’. JO, waar slik je de pil voor?