Hallo iedereen!
Tis een lang verhaal maar zal het zo kort mogelijk vertellen.
Ik slik de pil nu ongeveer een jaar! Dit gaat altijd goed en ik heb hem nog nooit te laat ingenomen,
Vorige maand de 1 week was ik mijn pil vergeten s’ochtends maar heb ik hem nog wel binnen de 12 u ingenomen, dus niet te laat. Een week later ongeveer kreeg ik erg veel last van keelpijn en verkoudheid En gaf mijn moeder hiervoor een ibuprofen zodat ik goed kon slapen ( dit heeft geen bijwerking op de pil volgens het internet) op het gegeven moment kwam ik in mijn stopweek ( ik en mijn vriendje hebben toen ook voor het laatst seks gehad) mijn weerstand was nogsteeds slecht toen werd ik ongesteld op de tijd dat ik dat normaal ook was (vrijdagochtend) ik was het wel iets minder dan normaal, maar in eens na zondag ochtend kwam er niks meer het stopte ineens terwijl ik normaal tot dinsdag ongesteld ben. Toen werd ik ineens zieker en kreeg ik koorts m’n keel begon meer pijn te doen en ben ik naar de dokter geweest en bleek dat ik amandel, keel en bijholte ontsteking had, hiervoor heb ik nu een antibiotica. Heeft mijn weerstand er mee te maken dat mijn menstruatie ineens stopte ( zo iets las ik wel op het internet) of ben ik zwanger!?!? Ik maak me er erg druk om
Groetjes Iris
Kan in algemeen topic.
Maar om kort te zijn: je menstruatie kan altijd zomaar een paar dagen langer of korter zijn, om diverse redenen. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken als je verder gewoon goed de pil geslikt hebt.