Zwanger of niet?

Ik vraag me af of je zwanger kan zijn wanneer je wel ongesteld wordt tijdens de stopweek van je pil. Want eigenlijk is het als je de pil slikt een opgewekte ongesteldheid en dus als het ware ‘fake’. Maar nu ben ik dus bang dat als ik een stopweek neem en wel ongesteld ben tóch zwanger kan zijn. Of is dit zo goed al niet mogelijk?

LEES DE VRAAG GOED; KÁN JE ZWANGER ZIJN ALS JE TIJDENS JE STOPWEEK VAN DE PIL WÉL ONGESTELD WORDT

Denk namelijk dat ik zwanger ben… Voel me raar… buik doet vreemd… en lage rugpijn
Heb namelijk in november en januari antibiotica genomen maar heb mijn menstruaties 26 januari gehad…

Ja dat kan, maar het is niet hetzelfde als je menstruatie. Het zijn wel bloedingen, dus waarschijnlijk merk je het verschil niet. Koop gewoon een test, klaar.

Hier is een algemeen topic: http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/ben-ik-zwanger-147745.0.html

Het komt heel zelden voor dat een vrouw wel menstrueert, maar toch zwanger blijkt te zijn. Als je ondanks dat je ongesteld bent toch nog twijfelt, koop een test.

Ook als het een lichte pil is?
Ben namelijk al veel geruster nu
Heb trouwens in 8 december maandstonden gekregen en 26 januari
Heb in November antibiotica genomen en eerst week van Januari
Dus geen reden tot paniek?

Ik wil je niet bang maken ofzo
je weet dat sommige antibiotica niet samengaat met het slikken van de pil?
Je kan wel de pil slikken maar door de antibiotica is het heel onveilig om alleen op de pil te vertrouwen omdat deze dan een verminderde werking krijgt.
En er zijn meiden die gewoon ongesteld worden in een stopweek ook al zijn ze zwanger.

Nogmaals ik wil je niet afschrikken maar bij mij werd altijd bijverteld als ik antibiotica slik dat je pil echt heel slecht werkt (door doktoren, assistentes etc)