Zwanger of bijwerkingen MAP?

Help me outtt !
Op 9 mei heb ik onveilige seks gehad omdat er eenongelukje is gebeurd.
Wel was het mijn eerste keer en bloedde ik veel.
Ik heb nog nooit de pil genomen.
Ik heb bínnen 3 uur een Morningafterpil genomen.
Ik werd wakker met buikpijn en misselijkheid en nog paar bloedingen.
Dat zijn volgens de bijsluiter bijwerkingen van die pil, aangezien het een erg zware pil is. Ik heb ongeveer 3 dagen bloedingen en misselijkheid gehad en nu niet meer. Wel heb ik nu nog hele lichte krampjes maar maar enkele, hetzelfde als ong.krampjes.
Rond de 21ste moet ik ongesteld worden.
Toch is die zwangerangst er.
Help me!

Ik moet heel eerlijk zijn, ik heb hier geen ervaring mee, maar wat ik weet over bijvoorbeeld de MAP is dat hier heel veel hormonen in zitten.
Je lichaam moet er dan aan wennen en kunnen dus hevige reacties ontstaan, die jij dus hebt.
Blijf dus vooral rustig :slight_smile: en wacht de 21ste af.
En hoewel ik denk dat je gewoon ongesteld zal worden, kun je altijd nog een abortuspil slikken of abortus plegen

Er is een zéér grote kans dat je niet zwanger bent.
Wel bestaat er de kans dat je wat later ongesteld wordt, omdat je hormonen nu een beetje in de war zijn en je eisprong wellicht wat later is.
dus niks om je druk over te maken, want dan kun je ook nog later ongesteld worden omdat je je zo druk maakt.:wink:

Wou wel even zeggen dat je wel heel verstandig bent om meteen die pil te halen, dat doen veel meisjes te laat.

Komt waarschijnlijk gewoon door die pil. als je niet ongesteld word gewoon test doen. maar kans is wel heel klein

heb ik ook zo vaak gehad, die angst. omdat ik nog niet aan de pil zat toen ik het met mn vriendje deed. ik durfde het nl. niet te zeggen tegen mn moeder xD
maar ik denk ook dat de kans klein is dat je zwanger bent. zie het maar gewoon aan . en mocht het wel zo zijn dan moet je gewoon naar je moeder gaan. ik denk dt die het beste advies kan geven :wink:
x