Zwanger / mirena spiraal verkeerd

Hey guys!
Ik heb nu sinds 4 maanden de mirena spiraal en ik bloedde ongeveer 3 weken nadat ik 'm gezet had daarna niet meer.
Afgelopen vrijdag had ik seks met mijn vriend en hij duwde een keer door, dat hij de baarmoedermond raakte, sindsdien bloed ik (oud bloed). Er zitten ook rare stukjes in ter grote van kleine zaadjes.

Ik vind dit heel eng, vooral omdat ik 3 maanden al niet meer bloed.

Zou ik zwanger kunnen zijn, miskraam of dat de spiraal nu verkeerd zit? (Ik voel de touwtjes nog wel)

De reden waarom ik nog niet naar de huisarts ben geweest is omdat de vrouwelijke arts er alleen op dinsdag is…

Kun je niet naar een andere arts? Wij kunnen dit echt niet beoordelen. Misschien is er niks aan de hand, misschien ben je nu onveilig. Of ga desnoods lekker naar een mannelijke who cares, maar zou wel zo snel mogelijk gaan.

Ik heb zelf ook de mirena spiraal en ik heb zo af en toe ook wel oud bloed. Je kan evt een zwangerschapstest doen? Bovendien moet je wanneer je hem net gezet hebt, na een paar maand een controle doen of die nog goed zit? (Aangezien je lichaam de spiraal ook af kan stoten).

Ik heb ook de mirena spiraal. Mijn vriend en ik hadden seks, maar hij stootte te diep ik bloedde, er was bij mij niks aan de hand het ging gewoon te hard en daardoor heeft hij te ruw mijn baarmoedermond geraakt waardoor ik ging bloeden. Voor de zekerheid als je het zeker wilt weten kan je een test doen of naar de dokter gaan.
De kans op een zwangerschap is heel klein met een spiraal.

Oh en als je de touwtjes voelt, dan is alles goed.