Hey iedereen!
Ik heb een paar vragen!
De laatste keer dat ik ongesteld werd was 3 april tot en met 8 april, en ik zou 27 april weer ongesteld worden. Het zijn altijd een paar dagen eerder of later bij mij. 23 april heb ik beschermde seks gehad, en heel dom I know, 28 april onbeschermde seks. Mijn ovulatie was ook allang geweest dus hele kleine kans op zwangerschap. Wel voor het zingen de kerk uit, maar alsnog heel dom natuurlijk. Ik heb 13 uur daarna (nog steeds 28 april) een morning after pil ingenomen voor de zekerheid. Een paar uur na die morning after pil bloedde ik, het was net menstruatie bloed. Dus ik dacht dat ik ongesteld was, toen ben ik begonnen aan de anti conceptie. Want de dokter had gezegd dat ik daarmee moest beginnen op de eerste dag van mijn menstruatie… Blijkbaar was het bloed een bijwerking van de MAP, en was ik dus niet ongesteld. Het geeft wel aan dat de MAP heeft geholpen. Alleen de pil zorgt er natuurlijk voor dat ik niet ongesteld wordt.
Mijn vraag is of ik toch mogelijk zwanger kan zijn?
Wanneer ik weer ongesteld word?
En hoe betrouwbaar is de pil nu? (kan ik onbeschermd seks hebben, of nog met een condoom?)
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!!
Alvast bedankt!
Veel liefs.