Zwanger door voorvocht

Hoi allemaal ,

Ik ben een meisje van 14 jaar en heb onveilige seks gehad, maar is niet klaargekomen. Ik weet zeker dat er wel voorvocht aanwezig was, maar maak me erg zorgen of ik zwanger ben of niet. Ik weet dat de kans er wel is, maar klein, en ik heb ook ergens gelezen dat hoe jonger je bent hoe minder kans op zwangerschap maar maak me ook echt zorgen, me ouders zouden het niet accepteren en erg boos worden als ze er achter komen en ik kan de stress niet aan door een zwangerschapstest te kopen, ik ben nog niet ongesteld geworden maar zou ik eigenlijk wel moeten… Weten jullie misschien hoe groot de kans is? Of je onder de 16 - toch- anoniem abortus kunt doen? Dankjewel alvast

Je kunt deze vraag beter in het ben ik zwanger topic stellen, maar gezien voor jou natuurlijk een hele stressvolle situatie is zal ik reageren.

Of je zwanger kan worden door voorvocht zijn veel discussies over. De een zegt wel de ander zegt van niet. Daar is geen peil op te trekken en je kunt dan maar beter het zekere voor t onzekere gaan en er vanuit gaan dat die mogelijkheid er is. Hoe groot die kans is weet niemand. Wanneer had je deze onveilige seks?

Wanneer je een zwangerschapstest koopt wordt je echt niet raar aangekeken. Die mensen achter de kassa zien door de dag zoveel spullen dat zij zich daar echt niet mee bezighouden. Ik zou gewoon naar binnen lopen en er eentje kopen. Nu is het wel afhankelijk wanneer je seks hebt gehad of t al zichtbaar is.

Onder de 16 kun je niet anoniem een abortus plegen. Dit is juist boven de 16. Onder de 16 moet zeker één ouder van op de hoogte zijn.

Ik vraag me wel het volgende af: was je wel klaar voor de seks? Had je over anticonceptie nagedacht?
Want nu zit je eigenlijk met een hele hoop stress(en misschien meer) dat makkelijk voorkomen had kunnen worden.

Ik had die topic niet gezien !

2 weken geleden was het gebeurd. Normaal hebben we altijd seks met condoom. Alleen dit ging zonder dat we het wilde maar uiteindelijk stopte we…

Misschien is het dan toch een idee om na te denken over een anticonceotie zoals de pil, mirena of iets anders als jullie graag zonder condoom willen doen, want dit is voor jou niet prettig.

Ik zou morgen direct naar de kruidvat/etos noem maar op gaan om een zwangerschapstest te halen. Het is twee weken geleden dus dat is genoeg tijd. Weet je direct het antwoord.

DankjeWel voor je reactie!

Inderdaad een zwangerschapstest halen, dan weet je het zeker. En de volgende keer niet zo dom zijn om onveilige seks te hebben. Ga naar de huisarts, die kan je erover voor lichten.

Nog een toevoeging wat nog niet is genoemd: door stress kan je menstruatie trouwens ook uitblijven

Alles wat hierboven staat. En je kunt een zwangerschapstest ook bij de kruidvat halen en hem dan ergens op een openbaar toilet doen ofzo? Als het nog niet zo lang geleden is heb je wel zo’n extra sensitive test nodig.

Ik denk dat de kans niet heel groot is maar voortaan condoom gebruiken en anders z.s.m morning afterpil gebruiken

Wanneer moet je ongesteld worden dan? Want eigenlijk ben je alleen rond de eisprong (twee weken nadat je vorige menstruatie begon) vruchtbaar.

En verder hoop ik dat je zelf ook wel weet dat dit nogal dom is.

Doe een test, alleen dan heb je zekerheid. Mag verder hier: http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/ben-ik-zwanger-147745.7700.html