Dag allemaal, laatst waren mijn vriend en ik wat bezig en op een gegeven moment ging zijn penis voor een klein stukje bij mij naar binnen. Het heeft ongeveer een halve minuut geduurt ofzo, omdat we er toen bewust van werden dat het niet handig was. Nu had hij geen voorvocht of sperma, en is hij dus niet helemaal naar binnen gegaan, maar de vraag is of ik zwanger zou kunnen zijn. Reacties zijn meer dan welkom, ik val namelijk bijna flauw van de stress. En ja, ik weet dat het dom was, het is een leermoment.
Alvast bedankt , liefs
Het was zonder condoom? Gebruik je een andere vorm van anticonceptie? (pil, spiraaltje, …)
Zonee, dan is er volgens mij wel een (hele kleine) kans dat je zwanger bent. Want voorvocht is er toch zodra een man opgewonden is denk ik zo?
De kans is klein, maar overweeg vanaf nu de pil of condooms.
Nee hoor, een man hoeft niet perse voorvocht te krijgen. Het kán, hoeft niet, en de concentratie van spermacellen in voorvocht is laag, + als hij echt maar een klein stukje in je was dan verlaagt dat ook nog de kans. Maar goed, handig is het niet.
Als je zeker weet dat hij geen voorvocht had is er niks aan de hand. Ga voortaan aan de anticonceptie of gebruik een condoom!!
Ja je kan zwanger zijn. Hele kleine kans maar hij is er wel. Voortaan met condoom dus.
Oh echt? Dat wist ik niet. Ik dacht dat dat allemaal met elkaar samenhing. In dat geval heb ik niets gezegd!
De kans is heel klein, maar dit is natuurlijk allesbehalve verstandig. Zorg voor anticonceptie of onthoud je van seksuele handelingen. Verder mogen dit soort vragen in het algemene topic gesteld worden: http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/ben-ik-zwanger-147745.6700.html.