Zwak voor hem & gedroomd over hem?!

heey dames

5jaar geleden leerde ik iemand kennen via solomio.nl hij was 22 en ik 15. ik voegde hem toe op MSN en we hadden de leukste gesprekken. We hadden het echt over alles en het voelde vertrouwt.Alleen woon de hij in Limburg en ik in N-H dus erg ver van elkaar. Na 3 jaar ging ik hem zien. Iik kwam aan op het station en daar stond hij. Ik kreeg het warm en hij was het. ik dacht WOW! Zo hebben we een leuke dag gehad. Tijdje later op 21 aug zag ik hem weer ik was erg zenuwachtig maar ook dat was een leuke dag. Totdat hij een vriendin kreeg en ze na 2 Maanden zwanger was. En kregen een tweeling. terwijl hij met haar had ging hadden wij wat gedaan. Maar ik wist niet dat hij een vriendin had.

Toen kreeg ik mijn vriend 2 maanden later en nu is dat al 2 jaar verder.Ook zijn hun nu getrouwd. het contact tussen die jongen en mij verwaterde omdat hij en ik bezet waren. Maar toch voelen we nog steeds wat voor elkaar.

Ik had laatst over hem gedroomd dat hij in het ziekenhuis lag en dat ik niet mocht weten wat er aan de hand was. Er was een vrouw die dat vertelde en waarschijnlijk zijn vrouw. Heel vreemd want ik had echt al 1.5jaar niks van hem gehoord. het gebeurde ook precies op mijn verjaardag 14 juni.

maar nu praatte hij opeens tegen me op msn? ik schrok en dacht gelijk aan mijn droom. hij zij dat hij ging scheiden en dat het niet goed met hem ging. Ik vroeg wat er aan de hand was en hij vertelde dat hij van de trap was gevallen.
Op 14 juni! ik vind dit zooo raar. En nu zit ik dus met een verwarring in me hoofd. Hoe kan ik nou na 1.5 over hem dromen en precies over dat? en nu ik aan hem denk word ik helemaal Week van binnen.

Is dit toeval of een teken? En wat moet ik doen?

Ik hoef niet te horen dit kan je je vriend niet aan doen enzo. want ik ben niet van plan om met een jongen van 8 jaar ouder EN met 2 kinderen een relatie mee te beginnen.

Liefs,

Ik wil het graag begrijpen maar ik snap het niet helemaal.
je gaat een beetje van de hak op de tak zegmaar.

Is wel raar idd, dat je erover droomde, en dat het ook uit kwam.
Ik zou niet weten; misschien toeval?
Misschien kan je het tegen hem zeggen, dat je erover hebt gedroomd, en dat het toen echt gebeurde. Kijken wat hij ervan denkt.
Maar wel…apart…

hak op de tak? Zo is het gegaan wat zou je dan willen weten?

ik snap het verhaal wel, maar als jij zegt dat je er eigenlijk niks mee wilt, doe er dan ook niks mee. je kan best begrijpend enzo voor hem zijn maar als jij geen relatie met hem aan wilt gaan en hij wel met jou moet je dat toch echt vertellen.

nou ja tuurlijk zou ik het wel willen maar hij is al getrouwd geweest en heeft 2 kinderen en dat wil jij toch ook niet?

Volgens mij moet je zelf zien of het de moeite waard is om met hem iets te beginnen. Stel je mss deze vragen: hou je van hem? zou ik het aankunnen om met hem een relatie te hebben? en hoe zit het met jou huidig vriendje?

Als de antwoorden hierop niet echt positief zijn dan denk ik dat je afstand van hem moet nemen. Ik denk dat het niet zo moeilijk is omdat je hem er voor ook een lange tijd niet meer had gesproken

Over de droom is best wel vreemd. Misschien heb je wel een band met hem…

Ik weet het niet… oh ik help je niet echt

Tis wel heel raar, de hele situatie. De droom en dat hij gevallen is en gaat scheiden. En doordat je wat voor hem voelt, grijpt het je meer aan. Maar ik zou echt niet weten wat je kunt doen. Denk erover na, wát wil je precies? Want je hebt nu een vriend. Misschien moet je eens een gesprek met hem voeren, in real life. Met die vent van 8 jaar ouder. Kijken hoe dat loopt, kijken wat hij wil, kijken wat jij wilt. Maar niks doen waar je spijt van krijgt! Gewoon, praten…
Ik wens je veel succes ermee!