Zwaar ongelukkig

Ik voel me zo ontzettend ongelukkig, een beetje depri,
de laatste tijd gebeuren er rare dingen in mijn leven
en ik heb niemand bij wie ik mijn hart kan luchten.
Zijn er meiden die zich ook zo voelen?

jep
helaas al niet de laatste tijd, maar al jaren
wil je vertellen wat er zoal gebeurd?

Nou ten eerste nogal wat met mijn moeder.
Ik geef superveel om haar en ik wil haar graag beschermen.
De laatste tijd is ze veel op Facebook aan het chatten met een man
en ik vertrouw het totaal niet. Gisteren zei ze opeens : “misschien dat ik snel een nieuw vriendje zal hebben”. Ze bedoelde dus die man
en ik heb daar de hele nacht over nagedacht (ik kon er niet van slapen)
want ze is pas een aantal weken aan het chatten met die man (die ze niet eens ontmoet heeft) en ik wou vandaag tegen haar zeggen dat ze op moet passen, want je weet nooit zeker wie die man is, begrijp me niet verkeerd, misschien is het een heel lieve man, maar het kan ook een of andere creep zijn. Dat zit me dus helemaal niet lekker en toen ik dat tegen haar gezegd had werd ze zo kwaad en zei ze : “jij begrijpt er helemaal niks van, ik wil ook iemand vinden. Laat mij mijn ding doen.” Ik wil ook dat ze gelukkig is, maar het zit me gewoon niet lekker dat het iemand is die ze niet eens ontmoet heeft, dadelijk is het een moordenaar ofzo.
Daarnaast mijn vriendinnen.
Ik ben vriendinnen met een groepje van 3 meisjes en ik wou graag naar een concert toe. Eerst hadden ze alle drie ja gezegd en ik was dus ook superblij.
Eergister stuurde een van de meiden opeens mij een berichtje dat het haar toch niet zo’n goed idee lijkt en dat het te duur zou zijn.
Ik was best wel teleurgesteld, maar ik accepteerde het toch. Toen heb ik gezegd : “Ik vind het echt heel jammer, maar het is niet anders” en sinds die tijd sturen mijn vriendinnen me geen smsjes,berichtjes meer of wat dan ook. Ik denk dat ze me hebben laten vallen, want gisteren heb ik met een van hun gepraat op Facebook en ze deed zo afstandelijk.
Sorry voor de lange post.

en mijn moeder wordt nu ook echt kwaad over elk woord wat ik zeg,
vanavond gaat ze weer chatten met die man,
echt ik vind het zo vreselijk en dan chat ze ook niet voor een paar minuten of zo, maar gewoon de hele nacht, ik wil het liefst niet eens in dezelfde kamer zijn als zij,
maar ik kan nu op dit moment nergens heen, ik moet het hele weekend thuisblijven.
hoe zit het met jou Brokenmirror, wil jij ook je verhaal vertellen?

Je moeder is een volwassen vrouw, en echt niet iedere vent op facebook is een creep. Je moet je moeder die kans gunnen, misschien kan dit wel echt wat worden en is het een fantastische man. Nu zal je moeder zich alleen maar aangevallen voelen door jou.
(en zolang ze niet direct afspreekt in zijn huis kan er ook niet veel misgaan, toch?)

Daar ben ik het wel mee eens, maar ik heb ook niks negatiefs over hem gezegd tegen mijn moeder, ik zei alleen dat ze voorzichtig moet zijn.
Ik wil ook echt wel het beste voor haar alleen ik wil niet dat er dadelijk wat ergs gebeurt snap je :slightly_smiling_face:

Het is niet alleen dat, er zijn veel dingen die eerder gebeurd zijn, waardoor ik me ongelukkig voel, dit is alleen een deel van het probleem.Ik voel me al langere tijd niet happy.

Dank je voor je advies! Ik wil me niet zo ongelukkig voelen,
maar ik heb zoveel meegemaakt, zoveel persoonlijke trauma’s dat ik gewoon echt van die dagen heb (zoals vandaag) wanneer ik het leven even niet meer zie zitten.
Ooit zal het beter worden.

Dank je voor je advies! Ik wil me niet zo ongelukkig voelen,
maar ik heb zoveel meegemaakt, zoveel persoonlijke trauma’s dat ik gewoon echt van die dagen heb (zoals vandaag) wanneer ik het leven even niet meer zie zitten.
Ooit zal het beter worden.

Ik ben geen puber meer meid, ik ben 21 :slightly_smiling_face:

Ik vind ongelukkig zo’n groot woord. Je zit nu gewoon niet lekker in vel, je bent niet direct ongelukkig omdat er dingen tegen zitten. Bekijk alles positief, je moeder is gelukkig en blij, wees blij voor haar. :slight_smile:

Wat betreft je vriendinnen met je dit oprecht vragen aan hun, zeg dat je er verdrietig van word en dat je het idee krijgt dat ze niet met je om willen gaan. Waarschijnlijk bedoelen hun dat helemaal niet zo. En als ze het wel zo bedoelen dan zijn het geen vriendinnen.

Thnx allemaal :slightly_smiling_face: