Zwaar irritante vriendin.

Hoi allemaal!

Ik heb een probleem. Mijn vriendin zegt de hele tijd dat ze mega fan is van One Direction, maar eigenlijk weet ze helemaal niks over hun. Ik vind 1D wel leuk, maar ik ga niet de hele tijd over hun praten enzo, en dat doet zij wel en dat irriteert me heel erg omdat ze eigenlijk gewoon een nepfan is. Ik vind het een beetje lullig om gelijk te zeggen maar hoe kan ik zorgen dat ze niet de hele tijd over One Direction praat?

Ik heb niks tegen Directioners voor de duidelijkheid!

Xx

:"""""")

Dat is natuurlijk wel een enorm probleem.

Waarom zou je geen fan kunnen zijn als je niets over ze weet? Er zit een verschil tussen fan zijn om de muziek en geobsedeerd zijn door de persoon.

Maar zoals al eerder gezegd, wat een enorm probleem is dit…

Loool

Gewoon praten.

Dus jij bepaalt of ze een nepfan is?

Jij vindt jezelf zeker de enige echte fan?

Wauw :’) Dit klinkt gewoon puur als jaloezie. ‘ZE ZIJN VAN MIJJJJJJJ JIJ BENT EEN NEPPERD’

^hahahaha dat inderdaad
dat bedoelde ik maar ik kwam niet verder dan een " :") "

Het spijt me vreselijk maar hier moest ik heel hard om lachen :’)

Eigenlijk klinkt het wel zo ja… xD

naja ik snap haar punt opzich wel hoor :")

Praat gewoon met haar en zeg dat je het vervelend vind, klaar, was dat nou zo moeilijk?

Over het algemeen vind ik fan zijn als je hun muziek luisterst en leuk vind maar ik denk dat ze misschien zoiets bedoeld:

‘Kijk Niall op deze foto, die krullen staan echt goed!1!!!1!!!’
‘Dat is Niall niet maar Harry’

oh ik kan echt niks uitleggen :")

HAHAHA, ik snap je :’)

Zeg gewoon dat je het irritant vindt dat ze de hele tijd over 1D praat, klaar.

-

bij t concert was er een meisje die ‘naill’ op dr voorhoofd had staan
iedereen om dr heen wees en lachte en toen dr vriendinnen foto’s van dr gingen maken had ze nog niet door wat er nou was :’)
dan ben je een nepfan ja haha

HAHAHAHAHHAHAH

Dat soort dingen heeft zij dus ook!

Het klinkt inderdaad als jaloezie maar zo bedoelde ik het echt niet!

Maar ik zou ook gek worden als ik een vriendin had die fan was van iemand en ze dingen lult die niet eens waar zijn. :’’)
Ik bedoel maar, zeg het dan ook niet.