Hey; lkmoet even mijn hart hier luchten. Heb hier al eens topic gemaakt toen het nog niet zo lang uit was met mijn vriend en het probleem is dat ik na meer dan 3 maanden nog altijd er superveel mee bezig ben. Hij heeft het echt op rotte manier uitgemaakt na 9 maanden. Maar goed ik had hem dit min of meer vergeven, aangezien ik niet echt wraakzuchtig iemand ben en hij wel heel veel voor mij betekende. 1 maand nadat het uit was, hebben we ook nog deftig gesprek gehad enzo en ik kon echt zien dat hij nog om me gaf en hij knuffelde me en pakte me vaak vast. Toen had hij trouwens al nieuwe vriendin. We hadden toen afgesproken om vrienden te blijven,omdat we dit voor onze relatie ook al lange tijd waren. Echter hij kon niet echt meer normaal tegen mij; vaak erg kortaf zonder reden of vaak niet antwoorden. Ik heb dan ook vaak op het punt gestaan om de vriendschap te stoppen, aangezien ik vond dat hij geen echte vriend meer was. Elke keer als ik dan zei dat ik er mee stoppen, verzekerde hij mij dat hij me echt graag hoorde en echt vrienden wou blijven dus ik geloofde hem keer op keer. En in die periode hebben we ook echt wel nog goeie gesprekken gehad,maar het was met ups en downs. Voor ik op vakantie vertrok, vertelde hij me dat zijn vriendin niet graag had dat we zoveel stuurden. Ik begreep dat,dus ik probeerde contact te verminderen. Toen ik terug kwam vn reis, merkte ik dus dat hij me verwijderd had op fb. Ik ben toen erg kwaad op hem geworden, want ik ben altijd vriendelijk tegen hem geweest, heb hem altijd proberen helpen als er iets was. (We waren vr onze relatie al 2 jaar vrienden en konden altijd bij elkaar terecht) Hij zei dat hij dit deed om zijn relatie te behouden omdat zijn vriendin blijkbaar heel jaloers op me is. Ik begrijp heus wel dat hij zijn relatie voorrang geeft, maar ik voel me aan de kant geschoven. Hij vertelde ook dat hij liever geen contact meer wou omdat zij dit niet wil. Ik voel me gewoon erg gekwetst en heb het gevoel alsof ik nooit iets betekend heb. Ik heb hem dan gevraagd om nog eenmaal deftig gesprek te hebben om onze vriendschap af te sluiten en toen zei hij: mijn vriendin is het beu daje constant stuurt, zeg wat je te zeggen hebt en toen heeft hij me geblokt. Ik vind dit erg laf van hem en heb hem dan ook laatste sms (mijn nr heeft hij blijkbaar nog niet geblokkerd)gestuurd waarin ik zei dat ik het erg onvolwassen vond van hem en dat ik dit niet verdiende. En dat ik gewoon niet begrijp waarom hij onze vriendschap opgeeft. Hij antwoordde dat het niet aaan mijn persoonlijkheid ligt,maar dat hij dit doet voor zijn relatie en dat hij hoopte dat ik dit begrijp en mijn geluk vind. Dat is het laatste wat ik vn hem heb gehoord (zondag). Heb daarop gestuurd dat ik hem met rust ging laten en dat als hij me nodig heeft, ik er zal zijn vr hem. Ik voel me nu gewoon erg in de steek gelaten en kben echt gekwetst. Ik heb nog altijd moeite om onze breuk te verwerken en nu komt dit er ook nog eens bij. Ik vertrouwde hem zo en hij heeft me gewoon keihard laten vallen. Ik weet gewoon niet hoe ik me nu beter kan voelen. Ik sms hem niet meer, heb alles verwijderd vn hem,maar toch voel ik een leegte . Kan niet begrijpen dat hij zo gelukkig is, terwijl ik steeds met hem bezig zit en me afvraag hoe het zo ver is kunnen komen. Iemand die in zelfde situatie heeft gezeten en tips heeft? Afleiding zoeken doe ik en ik heb hele lieve vrienden die mij steunen, maar het gemis blijft .
En soms zou ik hem gewoon iets willen sturen zodat hij me niet vergeet en om hem duidelijk te maken dat hij me erg pijn gedaan hft. Al weet ik dat dit geen optie is. Srry vr het lange verhaal en khoop dat iemand mij kan helpen…x
Na elke breuk is er een nasleep waarin mensen elkaars vragen beantwoorden en kijken hoe ze alles gaan aanpakken. Da’s belangrijk voor het verwerkingsproces en er zijn heel veel sukkels op de wereld die dat niet snappen en alles nog erger maken door na 1 maand al een andere vriend(in) te nemen, terwijl ze krampachtig nog alles aan het oplossen zijn met hun ex.
Ik heb hetzelfde meegemaakt en ik heb dat geïnterpreteerd als een gebrek aan respect voor wat we hadden. Ik vind dat je wel lief genoeg bent geweest voor hem en misschien is het gewoon tijd om wat afstand te nemen en jezelf wat rust te gunnen. Als je je dan beter voelt over de situatie, kan je misschien terug contact zoeken.
^Had het niet beter kunnen verwoorden!
Het probleem is dat ik geen contact meer durf zoeken, aangezien het voor mij overkomt alsof hij liever geen contact meer wil omdat hij anders wss ruzie gaat krijgen met zijn vriendin… En kwil natuurlijk ook niet wanhopig overkomen, aangezien hij me wel erg gekwetst heeft… Jullie denken dus dat ik na paar weken best iets kan sturen of moet ik de stap bij hem laten? Binnen iets meer dan een maand is hij wel jarig, dus dan ben ik wel vn plan om een hem berichtje te sturen om hem proficiat te wensen. Bedankt vr jullie reacties.
Jha dat hoop ik tenminste en in tussentijd best gewoon niks meer sturen zeker? Btw; het kan zijn dat je note hebt waarin ik het kort heb samengevat, aangezien ik je bericht pas had gezien nadat ik topic had aangemaakt dus sorry als je het nog eens moet lezen