Zusjes ...

‘’ Schat , plaag je zusje niet zo ‘’ zoiets hoor je vaak van je moeder , dat je je zusje irriteert. Maar dat is niet zo ! Zij is de duivel in huis , denk je dan , en je bent dan chagrijnig. Ze pikken dit , ze pikken dat , ze spelen voor engel,ze spelen voor duivel , maar als jij nou iets mocht veranderen in het gezin ? Enig kind zijn!
Maar jammer genoeg willen je ouders daar niets van horen, terwijl ze je tas stelen, make-up op doen, ga zo maar door !!
Wat pikt jouw zusje van je ?
Ik begin , het is een hele waslijst :wink:
Mijn zusje steelt mijn ;

Bjornbörg boxershort
Make-up
Mobieltje
Afstandsbediening
Portomonnee
Shampoo
Nagellak
Spiegel
Borstel
Laptop
Snoep
Sleutels
Schoenen
Jurkjes
T-shirts
Broeken
Schoenen
Geld
Boeken

En die van jou ?

[i]
hahaha, ik heb alleen een zus.
maar daar steel ik ook wel eens iets van…
maar ik geef het dan wel terug hoor.

meestal is het makeup of sieraden
[/i]

make-up
schoenen
parfum
deo
dingen van mijn kamer zoals knuffeltjes enz
schoolspullen
mobiel
laptop
elastiekjes

Zo herkenbaar…

Mijn zus jat altijd de haarklip die ik nodig heb bij het douchen. =[

mijn zusje , is soms wel vervelend…
maar ze steelt niks van me !
GElUKKIg , want dan … :smiling_imp:
maar geloven je ouders niet dat je zusje dat doet ofzo…:face_with_raised_eyebrow:?

Ik denk het wel maar je kent het wel , ‘’ jaah ze is nog klein , je moet tegen dat kunnen ‘’ blablabla …

-

Ik heb een oudere broer.
Hij is heel aardig.
Hij gaat alleen soms onder de douche als ik net wil of pakt het laatste koekje ofzo xD

ik wil ook een zus
ik heb twee broers xD

ik heb geloof ik alles wat van mij is al een keer op mijn zusjes kamer teruggevonden x)

kzweer dat zeggen we altijdd ! als ze 1 keer schreuuwt zegt me vader : laat haar ! ze is nog klein ofzzzz BLAAAA BLAAA !

Ze gaat altijd snel douchen ofzo als ik nog maar 5 minuten heb om mn lenzen in te doen enzo ‘s morgens vroeg.
Zij heeft een wasbak op dr kamer, ik niet-.-’

ik heb een oudere zus ( + broertje en broer)
zij pakt mijn sokken , sieraden wel eens
en ik steel soms haar shampoo en boeken xd
maar ik geef het wel terug
en zij geeftmijn spullen soms terug.
maarja het scheelt dat we niet dezelde kledingmaat hebben

nee heb ik eigenlijk geen last van mn zusje en ik kunnen wel goed
en ik pas haar dingen toch niet en zij die van mij ook niet
heb nog wel eens met mn zus dat ze mn mascara of kleren wil maar dat krijgt ze dan niet en daar krijg ik dan ook geen gezeik mee ik hoef nooit wat van haar ^^

dat doen ze bij mijn broerjte, aah laat hem hij is nog jong. whatthefack dat kind is 10. doe normaal

ik heb een superlieve zus die gewoon eerlijk is en nog nooit iets van me gepikt heeft en ik niet van haar:) ooew ik mis dr, ze woont al 5/6 jaar in Londen:(

Soms ? xD

Ik wil een zusje.
Ik heb een grote broer.

Mijn zusje jat écht alles wat los en vast zit.
Het is tegenwoordig zelfs zo erg, dat ik mijn slaapkamerdeur op slot moet doen als ik wegga omdat anders de helft van m’n spullen weer verdwenen is en zusjelief natúúrlijk niet weet waar het is.