Zijn er meer meiden met deze ervaring? Dat het zusje van je vriend nog goed bevriend is met zijn ex en hoe gaan jullie hier mee om!?
( hier even mijn verhaal )
Hallo allemaal,
Alvast bedankt voor het lezen!
Ik heb nu paar maanden met mijn vriend, wat helemaal super gaat.
Alleen ik ben nogal onzeker. ( dit wil ik zeker ook nog met hem bespreken maar daarvoor open ik dit topic niet haha )
Doordat ik onzeker ben, ben ik voor mezelf op zoek naar oplossingen.
Omdat mijn ex een grote L*L was en hij me aardig heeft geleerd om ‘‘te spoor zoeken’’ en detective te zijn, ben ik daarom erg achter veel dingen gekomen. Zo dat mijn ex vreemd ging en andere dingen.
Oké dit ondekte ik allemaal zelf, met mijn speur neus.
Die neus is nogsteeds goed, net als mijn gevoel. Tussen mij en me ex voelde het vertrouwen nooit goed. Tussen mij en me vriend zeker wel dus nergens om je druk over te maken, ik heb zelfs geen zin om detective te gaan spelen bij hem, waarom zou je als het goed voelt!?
Nou ik speel dus voor de duidelijkheid geen detective bij mn vriend, maaaar;
Ik was nogal benieuwd wie nou ze ex was. En omdat ik het lastig vind om te vragen dacht ik; ach laat het wel zitten… ( de reden dat het uit is heb ik pas wel gevraagd, maar dat vond ik al zo knap van mezelf dat ik er niet verder over in ben gegaan )
Nu ben ik via zijn zusje en foto’s er denk ik achter gekomen wie zijn ex is. ( details laat ik even weg, maar ik heb het zeker niet aan zijn zusje gevraagt!! )
Maar dat schijnt dus de beste vriendin van zijn zusje te zijn en ze komt er dus ook nog wel over de vloer. ( wat me best logisch lijkt maar waar me vriend nog niks over heeft verteld!? )
De omschrijvingen kloppen wat ik al van zijn ex weet, en nou heb ik dus ook foto’s van der gezien en vind ik haar weer knapper. ( ja dag zelfvertrouwen en hoi onzekerheid )
En ik zit me weer helemaal gek te maken.
Dus mijn vraag of mensen hier ervaring mee hebben en hoe ze hier mee omgaan?