zus wordt 18 jaar

Hee,

Mijn zus word van het weekend 18 jaar!!
weten jullie iets leuks wat ik kan doen/geven.??

x

HELEMAAL NIEMAND! :bored:

een rijles.

of een pleekalender customized.

nee. ik weet niks.

Oeeh, dit topic kan ik ook wel gebruiken.
Mijn zus wordt dit jaar ook 18.
Upp dat maaarr :slightly_smiling_face:

ehm, geen idee?
beschouw dit dan maar als een upje.

Geef samen met je ouders rijlessen cadeau! Mijn broers en zussen zijn allemaal ouder dan 18, maar ze hadden het allemaal een heel leuk cadeau gevonden!

Gehehe.
Rijlessen krijgt ze al. maar ik bedoel; huis versiering ofso, alleen GEEN pop in de tuin ofso. maarja.
Cadeautjes kan trouwens ook, want ik moet ook nog wat geven!:slight_smile:

x

ik heb mijn zus op der 18e een kettinkje met mijn naam gegeven
(zo’n plaatje kettinkje )

Een ketting aan haar met jouw naam er op, Ik volg dat niet.

gehehe.
das zo’n teken dat je liefde hebt voor je zus ookwel; “zusterliefde”
maar dat doe ik maar niet; aangezien nogal vaak een woorden wisseling; DIKKE RUZIE!:stuck_out_tongue:
Gehehe.
iemand beter idee?:blush:

Ik ga een mannelijke stripper voor mijn vriendin inhuren als ze 18 word. Maar niet zo’n ranzige geval, maar gewoon classy stripper haha :stuck_out_tongue:

hahaha ik zou echt gaan lachen als me dat zou overkomen :a
wel origineel denk ik

verder weet ik niks, sorry

Geef haar kaartjes voor chippendales :stuck_out_tongue: en zeg dat ze er eindelijk naar toe kan nu ze 18 is.

Oke,

Weet iemand een liedje over iemand die 18 jaar word?

x

K word dit jaar ook 18, maar zie mn zusje niks organiseren (niet dat ik dat erg vind trouwens hoor :stuck_out_tongue:)… en oh god, een classy stripper :stuck_out_tongue:

Ghehe.
Ja;)
Maar dat word een beetje te kortdag en mijn moeder ziet dat niet zo zitten zei ze.
Maar moet liedjes hebben iemand?

geef je zus een leuke kaart voor een 18 jarige (je weet wel zo’n kaartje met 18 erop) en koop een leuk mandje en stop er allemaal beautjy spulletjes in zoals lipglos, douchespulletjes, gezichtsmaskertjes, nagellak etc.
dat vind denk ik elk meisje wel leuk om te krijgen =)

Ja ik heb al parfum met bijhorende douchegel gekocht;)
maar ik moet liedjes hebben die wij dan om 12 uur snachts kunnen draaien, want we hebben ookal champange enz.:wink:
Gehehe,.

x

Er is kennelijk een liedje van Esmee Denters wat 18 years old heet. Heb t niet geluisterd - dan maak ik iedereen hier wakker :stuck_out_tongue:-, dus t kan een heel triest lied zijn, maar tis t enige wat ik vind :stuck_out_tongue:
Dit is iig een link: http://www.youtube.com/watch?v=9kMHGhC-oBI

Of gewoon keihard “happy new year” aanzetten :stuck_out_tongue: Als je toch met champagne bezig bent :stuck_out_tongue: