Zus slaagd, cadeau ?

Oke oke. Mijn zusje slaagt waarschijnlijk dit jaar. Met haar cijfers enzo dit het dik in orde en ze studeert super hard.
Ik wil haar graag iets speciaals geven dat haar herinnerd aan haar middelbare school periode. :wink:

Zelf had ik het idee een speciaal boekje te maken met allemaal herinneringen en verhalen van haar vriendinnen, en mezelf :wink:.

Heb jij misschien nog een origineel idee?

Slaagt*

Misschien iets van een ketting ofzo?

De spellingsnazi in mij huilt.

Ik heb voor mijn eindexamen een gegraveerde ring gehad van mijn ouders, misschien is dat iets? Kan natuurlijk ook met andere sieraden.
Of inderdaad een boekje, dan kun je het nog uitbreiden met foto’s, of je maakt een scrapbook? (bij CreaBea staan daar vast wel tips voor)
Of een ingelijste fotocollage/prikbord met foto’s van haar/haar vriendinnen door de jaren heen, eventueel ook met briefjes van vriendinnen erbij geplakt.

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-officiele-verjaardagstopic-feest-en-cadeauideeen-140798.0.html
*Cadeau ideeen dus…

Ooh, wat erg. Inderdaad wat een fouten :blush: Maar, bedankt voor de tips! Ik denk dat ik het inderdaad ga uitbreiden met foto’s. :wink:

[quote author=LeAnonymousMe link=topic=265430.msg272045009#msg272045009 date=1362924691]
De spellingsnazi in mij huilt.

[quote author=ANNAS0ME link=topic=265430.msg272046075#msg272046075 date=1362930174]

hoe oud ben jij

Ik denk dat de topicstartster nu wel weet dat ze een paar spelfouten gemaakt heeft pfft.

Ontopic: Ik vind je boekidee hartstikke leuk, misschien hebben haar vriendinnen ook nog foto’s oid voor je?

:wink: Dankje meid;) Ik heb ze gevraagd en idd ze hebben foto’s voor me :slightly_smiling_face: