Zus komt thuis na half jaar

Over een paar weekjes komt mijn zus thuis na een halfjaar te hebben gestudeerd aan de andere kant van de wereld. Uiteraard ga ik met mijn papa en mama haar ophalen op het vliegveld en onze vriendinnengroep zal daar ook zijn. Nu willen we thuis eigenlijk iets voor haar doen, iets kleins maar iets speciaals, maar we weten niet zo goed wat. Ze zal erg moe zijn van de lange reis en moet ook heel snel weer gewoon naar school etc., dus een surpriseparty valt alvast af. Het hoeft geen ontzettend grote verrassing te zijn, maar net even iets speciaals :slightly_smiling_face: Hebben jullie misschien ideeën?

Wat lief van jullie! Ik heb ook hetzelfde gehad met mijn broer en zus. Ik heb verder geen idee wat leuk is dus zie dit maar als een upje :slightly_smiling_face:

Misschien uit eten bij haar favoriete restaurant en een klein cadeautje?

haar lievelings eten koken, me nichtje kwam ook deze week van 4 maanden studeren in amerika en ze miste toch wel het eten hier!
dus gewoon haar lievelings eten wat je niet in dat land kon eten!

Een heerlijk verwen/ontspandagje zou mij heerlijk lijken :grinning:

Wat mijn ouders deden toen ik terug kwam na een half jaar buitenland, hadden ze thuis een klein spandoekje gemaakt met welkom thuis, een slinger van ballonnen in de kleur van de vlag, en de vlag van het land zelf.
Op Schiphol hadden 2 vriendinnen een huge spandoek gemaakt. Thuis zou ik gewoon iets gaan koken wat ze lekker vind en wat ze gemist heeft.
Uit eten gaan zou ik persoonlijk echt geen behoefte aan hebben.

Lekker eten maken en gewoon thuis bijkletsen. Misschien ook nog taart enzo halen :slightly_smiling_face:

En zo’n ‘Welkom thuis-ballon’ haha :grinning:

Ik zou graag bloemen krijgen denk ik.
En gewoon lekker eten idd.

Ik heb ook zoiets met een vriendin te doen en wij dachten gewoon een hele tafel te hebben klaarstaan met alles wat typisch Belgisch (of in jouw geval waarschijnlijk Nederlands) is en wat ze dus al die tijd heeft moeten missen. Dan heb ik het vooral over eten maar dat kunnen ook andere dingen zijn (:

Ik zou lekker uiteten gaan :slightly_smiling_face:

Ik zou het zelf leuk vinden als iedereen er zou staan met een spandoek en zo, en dan iedereen een dikke knuffel geven, en thuis op de bank een kop thee drinken, iets lekkers eten wat je al lang niet gegeten hebt daar (boerenkool ofzo, haha, of gewoon frietjes met een kroket), 's avonds een leuke film kijken met familie. De leuke dingen doen komen na het slapen wel dan. Denk dat zelfs uit eten gaan beter na een dag of een aantal dagen kan, dan geniet je er veel meer van dan na zo’n lange reis!

Gewoon een gezellig, rustig avondje met lekkernijen van thuis. Ik zou het ook niet te lang houden, ze gaat waarschijnlijk last hebben van een jetlag.