Zus en broer hebben het ontdekt.

Hoii,
een vriendin van mij zit soms samen met mij voor de grap op chatlokaal.
Die vriendin had een jongen haar twitter gegeven en ging met hem praten via DM.
Alleen zij is 13 en hij is 19.
Ze vond hem wel leuk en gaven elkaar complimentjes maar ze wou geen relatie ofzo met hem, alleen nu hebben haar broer en zus die berichten gelezen!
In haar familie zijn ze daar heel streng in en mag ze ook geen vriendje…
Nu heeft ze gezegt dat het een vriend van mijn broer was maar ze vinden het nog steeds verdacht.
Mn vriendin weet nu echt niet wat ze moet doen want ze is bang dat ze het tegen haar moeder vertellen.
Heeft iemand raad? :bored:

‘’’’’‘je vriendin’’’’’’ moet gewoon het contact met die jongen afkappen want 13 en 19 is gewoon vies.

Precies dit ja.

Waarom die * “”""" *
Ze gaat denk ik ook stoppen met praten, maar dat betekent niet dat die broer en zus het zomaar vergeten.

Die * “”"""" * omdat dit net zo goed over jou zelf kan gaan.

En ze moet inderdaad gewoon zo snel mogelijk contact verbreken met die jongen en dat gewoon tegen haar broer en zus zeggen of aan ze laten zien, vragen of ze niks willen zeggen en dan maar hopen voor het beste. Ik ben bang dat dat het enige is wat ze kan doen.

STOPPEN ze moet er gewoon mee stoppen en als haar moeder het te weten komt er gewoon eerlijk over zijn en tonen dat ze inziet dat het fout is want dat is het eigenlijk wel 13 EN 19!

How about NO.

Wrm ga je met een jongen van 19 praten terwijl je 13 bent. Kinderen van tegenwoordig

can you not

Ja… en ik was 15 en mijn vriend 21… Ook vies dus??

Ze zou in elk geval tegen de jongen kunnen zeggen dat ze niks met hem wil? Om een jongen maar aan het lijntje te houden is ook niet leuk voor hem, voor het zelfde geldt heeft hij toevallig wél goede bedoelingen… Say it before he gets hurt?

13 en 15 scheelt misschien 2 jaar maar het is een wereld van verschil qua denken :")

Beetje wel.

Dit.

ja

Inderdaad, al vind ik 15-21 best nog een groot verschil. Als 15-jarige ben je echt verre van volwassen en 21-jarige zitten al op universiteit of werken al. Maar het is inderdaad al beter dan 13-19. Ik vind 13-15 al een groot verschil op die leeftijd. ouderwets enz :’)

Ik vind sowieso de leeftijdsverschil groter dan 3 jaar erg. Een paar vrienden van mij hebben vriendinnetjes die onder de 20 zijn en wij zijn 23 en ik vind het verschil in denken zo groot. Laat staan een 13-19 jarig of 15-21.
Maar ontopic; ik vind dat die vriendin van je het moet afkappen als ze hem toch niet wil, dan heeft ze nergens geen gezeur meer mee :slightly_smiling_face:

Die jongen is gewoon te oud voor haar, afkappen die handel