Zumba??

Als iemand dikke lippen heeft zeg ik altijd dat ie zumba-lippen heeft. :'3
oke nutteloos bericht

haha, ik ook.
dacht ook dat het hier over ging x]

Bij ons op de sportschool word dat gegeven! Al een paar keer meegedaan en vind het echt heel leuk. Salsabewegingen op latin muziek. Je maakt een soort van kleine dansjes waarbij je steeds pasjes moet herhalen. Ik vind het echt een aanrader.

dat lijkt me vet leuk! op telsell gezien :stuck_out_tongue: maarja geen ervaring mee

lijkt me super :grinning:
wil k ook !

Zumba is ons stopwoordje xD

hee, kan je t niet via internet downloaden? iemand enig idee?
xx

ik heb hier staan waar je het kan downloaden :slightly_smiling_face:
http://forum.girlscene.nl…_message/3572305#m3572305

Ik heb gisteren mijn eerste les zumba gehad.
Dat is gewoon bij mij thuis in de buurt , daar geven ze les en kun je ook nog andere lessen volgen.
T is echt super leuk maar ook vermoeiend. Je staat echt de hele tijd te bewegen. Maarrrrr, ik heb geen spierpijn hihi.

Zumba is echt super!
Ik doe het nu een paar weken en ben er echt verslaafd aan!
Ik kijk de hele week uit naar vrijdag, omdat ik dan naar de Zumba kan!
Je moet wel geluk hebben met de lesgeefster, ik heb 1 keer iemand anders gehad en toen vond ik het al veel minder…
Maar echt Zumba is zalig! Gewoon je laten gaan op de muziek en dan ook nog eens vermageren!

Dat is echt super leuk!!! Je krijgt helemaal zin om te bewegen en het is op een super vrolijke manier gedaan! :flushed:

Je kunt het gratis downloaden op www.isohunt.com
Moet je wel het programma Bitlord eerst ff instaleren…

hahah mijn vader had die dvd’s gedownload, en ik heb het geprobeert, nouuuu. ik kan er niks van !
maar in een dorp in de buurt gaan ze ook zumba lessen geven,
en mijn moeder en de moeder van mijn vriendin gaan dat doen xD.

hier leg ik uit hoe je het download;

http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_messages/121680/0

tegenwoordig geven ze op sportscholen ook al groepslessen Zumba…

ik heb het ook gedownload
het is echt super leuk om te doen! je staat echt de hele tijd te bewegen, eigenlijk herhaal je gewoon steeds danspasjes. bij mij op de dansschool geven ze het ook en op sommige sportscholen ook!
ik vind het een echte aanrader!:smiley:

ik heb het gedownload maar this nix voor mij xDD

ik ben bezig met downloaden, maar het duurt echt vet lang…
is dat normaal?

zumba is gewoon snel dansen op latijn-amerikaanse muziek.
dus als je gewoon wat latijn-amerikaanse muziek opzet en gewoon snel danst, heb je dan geen zumba nodig?

Jaaa met muziek kun ej het zelf idd ook doen. maar niet straatdance ofzoo doen he, echt die heupbewegingen, daaar gaat het nl om!

lijkt me zo leuk, om het te doen met een hele groep in de sport school
maar of het werkt?