Zumba

Heeft iemand evaring met zumba?? Want ik wil dolgraag afvallen maar ik wil niet naar de sportschool, dus ik probeer het maar met zumba.

ten eerste: duidelijkere topictitel.
ten tweede: ja, ik heb ong. een jaar zumba gedaan, op de sportschool, maar ik ben nou niet echt afgevallen ofzo, ik deed het gewoon omdat ik het leuk vond.

ja zumba is echt leuk ! Je kan ook gewoon met filmpjes van YouTube doen, of met dvds en je hebt zelfs Wii spellen van Zumba hihi

Ik volg sinds vorige week Zumba in de sportschool. Hartstikke leuk heb en heb van meerdere mensen gehoord dat ze er al van zijn afgevallen.

Ik ben wel is met mama mee geweest naar de Zumba, vind het heel erg leuk en mijn moeder is er wel wat mee afgevallen!

Als je aan zumba doet + gezond eet, komt dat helemaal goed :slightly_smiling_face:. Zumba is erg leuk trouwens, we moesten het met school een aantal keer doen, ik ben niet zo goed in dansen ed, dus het was ook erg lachwekkend soms haha.

Haha wij gaan dat over een paar weken doen met onze klas. Maar we krijgen dus les van de zumbaleraar van mijn lerares Duits. En hij spreekt dus Duits. Geen Nederlands. Dat wordt lastig :’)

Valt wel mee hoor, goed kijken is belangrijker dan luisteren

idd, de termen die ze gebruiken zijn toch meestal engels (bijv. ‘grapefine’ of ‘repeaten’ lunge’ of de zumba)

daar heb je geen duits voor nodig haha