Zullen we jongens ooit begrijpen?

[i]Laat ik maar eerlijk zijn… Ik zal ze nooit begrijpen.

De jongen die ik helemaal geweldig vind ( en maar kort ken ), stuurde eerst kei veel smsjes. Echt heel veel, en allemaal stuk voor stuk even lieve smsjes. Maar als ik hem echt zie, is hij gewoon heel koel en nuchter en lijkt het net alsof hij zoiets heeft van; Wanneer ga je :pensive:’?

Het stomste is; Als ik een smsje stuur; reageert hij niet meer. Na mijn mening negeertie me via sms. maar via MSN praten we dan nog wel beetje. :l.

Maar dus conclusie; Hoezo hele tijd lieve smsjes sturen naar me, en dan vervolgens NIETS meer van zich eigen laten horen? Hmmm? Maar kroelen met mij doettie dan weer wel. :slightly_smiling_face:.

Zijn jongens nou gewoon zo moeilijk of zijn wij nou traag van begrip.

Ik claim niet, ik stalk hem niet, ik vind hem gewoon leuk en alssie op msn zit praat ik altijd tegen hem…

Of hij speelt hard to get, of ik word eigenlijk aan het lijntje gehouden. Dus ik ga ook gewoon hard to get spelen.

Damn :pensive:
Ja; dat is nogsteeds die jongen van 20.

Dus wat kan ik nog doen?[/i]

up

Nee, we gaan ze nooit begrijpen. Eerst praatte een jongen elke dag tegen me, toen anderhalve week niet, toen wilde hij ineens afspreken en daarna niks meer gehoord en gaf hij niet eens antwoord toen ik hem feliciteerde dat hij geslaagd was.

They are weird.

En hier heb je natuurlijk helemaal niks, sorry.

[i]Ik kan wel met mn tieten voor zn neus gaan schudden, dan neemtie me wel hoor. geheid.

Maarja, zijn jongens nou altijd zo verschrikkelijk moeilijk of ben ik gewoon zo snel beïnvloed?

De gedachte dak het op me laat afkomen, werkt wel eigenlijk :slightly_smiling_face:. Het maakt me der niet kouder of warmer op.[/i]

Nee ik denk dat we nooit jongens begrijpen xD. Heb dat ook met mijn vriend, heeft ie 1 van z’n buien dat ie stil is en weinig zegt, en dat heb ik echt zoiets van: ZEG WAT! xD. Maar, wel raar van jou trouwens (van je crush)?.. en als je het er met hem erover hebt?

Hmm. Ik zou vooral niet heel erg veel moeite gaan doen! Maar wat bedoel je met snel beïnvloed?

hmm jongens zijn moeilijk :pensive:
ik heb er ook telkens last van dan doet ie heel lief op msn en smst ie trug en dan ineens smst ie niet meer terug praat ie niet meer tegen me op msn of dan praat ie wel weer maar dan is het idd een beetje afstandelijk en niet echt liefdevol xD je word er echt gek van =O en ja oke misschien stalk ik hem een heeel klein beetje niet dat ik dat denk want zo snel sms ik hem niet en op msn zeg ik ook niet zo snel iets ofso dus…

maarjaa we zullen ze nooit begrijpen :hammer:

[i]Ik heb het nog niet met hem derover gehad eigenlijk.

Maar ik wacht gewoon af. Een vriendin van me gaat deze week nog praten met hem ( is familie van hem ;o ) Maar wel weet ik dattie van mij nog niets gaat horen. Wel weet ik dattie nog niet echt een beeld van me heeft … Maar hoorde wel van die vriendin dattie me beter wou leren kennen. Merk er veel van. * sarcasm*

Maar ik reageer niet meer… ik ga van de pc af;P.

Houdoe! en jullie kunnen nog altijd tips posten.[/i]

i agreee!
denken wij nou zo ingewikkeld of zij?
want ik kan er gewoon niet bij dat je 2 dagen niks van je laat horen.

Ach. Ik weet eigenlijk niet of het iets gaat worden. Die vriendin van me denkt juist van wel. Omdat ik tenminste normaal ben dan zijn exen die hij heeft gehad.

Dat ie minder lief in het echt goed, vind ik nog wel te begrijpen. Boys are boys after all, wanneer je elkaar niet ziet, is het makkelijker lief te zijn dan wanneer je er wel bij bent. En misschien reageert ie wel niet op je sms, omdat zijn beltegoed op is?

Dat ie minder lief in het echt goed, vind ik nog wel te begrijpen. Boys are boys after all, wanneer je elkaar niet ziet, is het makkelijker lief te zijn dan wanneer je er wel bij bent. En misschien reageert ie wel niet op je sms, omdat zijn beltegoed op is?

jongens zijn niet moeilijk hoor (:
maar er is hier denk ik een ander probleem gaande…

Tegenwoordig vallen mensen te snel via msn/sms voor iemand
Maar het is verkeerd om je hele liefdesleven te laten beïnvloeden door lieve smsjes/krabbels/mailtjes
je moet juist in het echt die nodige tijd met mekaar doorbrengen!
als je mekaar alleen online adoreert, dan is die connectie ook niet zo diep en ook makkelijker te verbreken.

jongens zitten eigenlijk heel simpel in elkaar
alleen wij maken het moeilijk voor onszelf

ik hoop het wel

Antwoord:
Nee.

Nope,never.

Ik ben het volledig met je eens.

ik wil nuchter zijn over mijn jongen, maar volgens mij vind ik hem ontzettend leuk.

en dat kan niet.

Ik snap mijn vriend na bijna 5 jaar soms nog steeds niet hoor. Dit weekend hadden we een feestje en hij wou niet bij me slapen terwijl we dat normaal elke zaterdag doen maar nu niet omdat hij het anders standaard vind worden maar aanstaande vrijdag hebben we weer een feestje en slaapt hij wel bij me… ja snap jij het? :bored: