Zuigzoenen

Hee ben verliefd op een bijna 16 jarige jongen en ik ben zelf 13 hij heeft een vriendin maar hij zit zowat aan alle meisjes en dat meisje zelf ook dus dan weet ii ook niet waar die relatie op slaat laatst probeerde hij duidelijk indruk te maken en ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet iemand tips? Btw hoe geef je Zuigzoenen??

Wat dacht je van helemaal niks? Hij heeft een vriendin, dus verboden terrein. Daarnaast moet je toch niks te maken willen hebben met een jongen die constant met andere meiden zit te flirten en rotzooien.

Voor wat betreft de zuigzoen, het woord zegt het al. Zuigen.

Ik zou niks doen, op dit moment is het een heel groot leeftijdsverschil en is hij mentaal en lichamelijk waarschijnlijk veel verder dan jij.

Nou helemaal niks, hij heeft een vriendin.

eemh Jaa ik wordt dit jaar 14 dus Jaa 2 jaar vindt ik zelf net nog maar ook alweer niet als je kijkt naar het feit dat ie over 2 jaar volwassen is verder noemen mensen hem heel vaak gwn een fuckboy en player ik weet zelf niet zo goed wat ik moet doen ik probeer hem te vergeten maar das erg moelijk

HIJ HEEFT EEN VRIENDIN
Dan is het toch duidelijk wat je moet doen?? Helemaal niks

En 18 jarige jongens zijn niet volwassen :grinning_face_with_smiling_eyes:

ja ja maar zo iets en verder is het vrij moeilijk om niks te doen als hij indruk maakt😬

1. Hij heeft een vriendin
  2. Als iedereen al zegt dat hij een fuckboy is, waarom zou je dan zelfs nog interesse hebben?
  3. Hij mag dan wel over 2 jaar officieel ‘volwassen’ zijn, geloof me dat hij het dan lang nog niets is.

Ik zou het makkelijk vinden om niets te doen als hij indruk probeert te maken. Hij heeft nog steeds een vriendin (ookal maakt hij ‘indruk’), dus zo blijkt dat hij ontzettend weinig respect heeft voor meiden in het algemeen.

2 jaar is geen groot leeftijdsverschil, maar 13/14-16 jaar vind ik dan weer wel een groot leeftijdsverschil. In de puberteit verander je heel erg, van maand tot maand, en wat dat betreft is hij te volwassen voor jou, ja. Maar inderdaad, 18-jarige jongens zijn echt het tegenovergestelde van volwassen, haha.

En als 't zo’n fuckboy is, wil je toch sowieso niks met 'm? Wees lief voor jezelf en blijf uit zijn buurt.

Hier heb ik wat aan dank je wel:)