zuigzoen

hee meiden!
misschien voor sommige van jullie een beetje een stomme vraag,
maar hoe zet je nou een goede zuigzoen? en waar zetten jullie hem?
alvast bedankt voor de antwoorden, liefss

Wil ik ook wel eens weten, het lijkt me zo awkward om te doen.;

Zuigen.

En vaak zet ik t in zn nek. Hij haat het :’]

lol

Ik had een keer toen ik klein was een zuigzoen op m’n broers voorhoofd gezet :smirk:
Toen hij wakker werd zat het er nog steeds op ;'D Hoebedoel je goede zuigkwalitieten xD

Het is zoals ene gewone zoen maar je moet er dan erbij zuigen ^^’

hahahahah geweldig.
Maar dat is wel mokus veel werk ofniet xD

ontopic:
Eehm… nog nooit bij nagedacht eigenlijk. Gewoon zuigen, en je ziet het het snelste op plekken waar aders dicht tegen de huid liggen, of waar de huid dun is.

zuigzoenen zijn lelijk.
begin er niet aan.

(ik had een keer een supervgrote zuigzoen in m’n nek. en die deed pijn!
heb 3 week met een sjaal omgelopen.)

ik heb wel eens na een feestje, neem bv carnaval, mn hele GEZICHT onder de rode vlekken; zuigzoenen dus… op je gezicht is geen fijne plek, erg goed zichtbaar en iedereen vraagt erna.

hoe zet je een goede? gewoon een kus geven zeg maar, maar dan zuigen haha

Die moet je niet expres zetten, die moeten er per ongeluk komen te zitten (A). Ndrs doet het alleen maar zeer :stuck_out_tongue:.

Gewoon zn hele huid naar binnen slurpen :stuck_out_tongue:

Ik heb het één keer bij mn vriend gedaan, in zn nek. Die heeft er 1,5 week ofzo gezet. Hij kan het niet, hoe hard die het ook probeerd :stuck_out_tongue:

Hahhaaha just suck it XD

Zuigzoenen zijn goor x)

in zn nek en anders op zn bil haha
nouja op jou bil dan door hem, xD

haha is niet zo heel moeilijk en anders moet je gewoon even oefenen ^^ op je arm ofzo :stuck_out_tongue:

ik heb het ook ooit is gedaan, bij mijn ‘‘soortvriend’’…
ik was bij hem en hij deed irritant, dus ik ging op hem zitten en zetten een zuigzoen in zijn nek… dat ding heeft er iets van 2 weken gezeten en iedereen zeggen: ‘‘Hahaaa! een zuigzoen!!!’’
geweldig! :’)

gewoon hard zuigen,

mn vriend deed dat ook altijd bij mij, ik haatte het, maar lukte me nooit om het terug te doen, tot die ene dag… hij liep n week met een blauwe vlek rond nu is hij t afgeleerd :grinning:

Ik heb er ook ooit een gehad, een jaar geleden ofzo :blush: moest ook 2 weken met sjaal en hoge shirts door het leven terwijl vriendje-lief op reis was met school ':confused: Ik wilde wraak nemen, maar dat is er eigelijk nooit van gekomen ><

ik had er een paar weken terug nog één, in mn hals.
ik kan niet tegen van die kusjes en dat je dan heel hard blaast zodat je wangen helemaal bol worden .
maar de vorige x toen mn vriendje dat deed, reageerde ik zo hysterisch dat hij em per ongeluk naar binnen zoog x).
de dag daarna had ik alleen wel familiedag, hah.

Hahahaha, ja das gewoon een kwestie van zuigen!!

gewoon in zn nek zuigen of je dracula bent haha.
ik zet het ook wel eens bij mijn vriendje maar ik hoef echt maar 5sec. te zuigen en hij zit er al een week (a)
hij kan het niet dus ik heb geluk haha.
als hij het doet zit er alleen een klein rood vlekje dat na 10sec. weer weg is.
x