Zuigzoen

Heey dames!

Ik heb een vraagje, hoe geef je een zuigzoen? En hoe Begin je er over met je vriend?
Alvast bedankt

door te zuigen, En waar zou je over moeten beginnen/

Je zuigt op een plekje waar zijn huid dun is (althanks, dat maakt het makkelijker).
Bijvoorbeeld in zijn nek.

Je kunt zeggen dat het je leuk lijkt om je vriend een zuigzoen te geven en vraagt wat hij daarvan vindt

Altijd fijn om de marginale toer op te gaan. :stuck_out_tongue:

http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=54419.0
http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=140705.msg5233547#msg5233547

Ik zou wel even aan hem vragen of hij dat oke vind, of dat je de zoen op een plek zet waar het niet zichtbaar is!
Mijn vriend vind zuigzoenen zetten en bijten in m’n nek altijd erg leuk maar dat zit mn nek helemaal onder de rode vlekken en zuigzoenen en duurt een tijdje voordat het weg is dus… hahah

Ik heb zuigzoenen nooit helemaal begrepen. :’) Maar dat zal wel aan mij liggen.

Anyway, ik zou het wel overleggen of hij daar problemen mee heeft of of het hem misschien leuk lijkt. Dat is toch niet zo’n gekke vraag om te stellen? Ik persoonlijk zou not amused zijn als ik een megavlek in mijn nek heb dankzij mijn vriend omdat hem dat wel leuk leek. :’) Het overleggen lijkt mij zelf wel zo slim dus, zou ik zeker doen.

Ik vind zuigzoenen zetten/krijgen best wel grappig eigenlijk. Tis wel een beetje claimerig, zo van “Deze persoon is van mij”.
Ik doe het soms voor de grap bij mijn scharrel, en dan issie altijd ‘boos’ omdat hij er zelf niet zo goed in is :’)
Alhoewel hij laatst een zuigzoen op m’n borst had gezet (ja ik weet het) en die bleef echt een paar dagen heel duidelijk :’)
Maar ik doe dat expres op plekken waar het makkelijk te verbergen is, dus dat ik zeker ben dat het onder z’n t-shirt verborgen is als hij een zuigzoen in z’n nek heeft bijvorbeeld.

Oh, en inderdaad wel even overleggen, want sommige mensen vinden het gewoon écht niet tof als je dat doet.

Ik roep zuigzoen en dan geef ik 'm een zuigzoen.

(Ik doe het eigenlijk bijna nooit, het is ook niet echt goed voor je trouwens.)