Ik heb een klein probleempje.
Mijn vriend zette gisteren voor de grap tussen mn wang en kin in, een zuigzoen.
Gelukkig zie je 'm niet zo heel goed, maar het lijkt meer een foundationvlek van ongeveer 1,5 cm. Morgenavond heb ik dus gala, en ik ben echt bang dat 'ie dan nog niet weg is… En vooral omdat het op een foundationvlek lijkt, vind ik dat echt verschrikkelijk, want dan denkt iedereen dat ik mn make-up er half op heb zitten, ofzo. Ik heb er gisteren ook al veel foundation + poeder over gesmeerd, maar je blijft het er doorheen zien…
Iemand tips ?
Je had beter van tevoren kunnen bedenken dat een zuigzoen zichtbaar is :’)
Ik heb wel eens gelezen dat je er witte schmink op moet doen, en daarna make up erover om het weg te werken. Zelf nog nooit geprobeerd, maar misschien werkt het
Ja ik weet het, maar meestal lukt het 'm niet eens. Hij zuigt altijd superhard (goh, wat klinkt dat fout xd) en dan komt er meestal nog steeds niks… maar nu zo’n soort foundationvlek. Maar ik zal eens kijken of het werkt!
Beter dit dan een knalrode/paarse vlek hoor. Ik heb de ervaring dat het soms een week duurt voordat een zuigplek helemaal weggetrokken is. Maar van foundationachtige ‘zuigzoenen’ weet ik het niet.
Kan je niet proberen om foundation op de rest van je gezicht te doen zodat je de vlek niet meer ziet? (tenzij ie oranje is, aiai)
je kan een zuigzoen niet weg werken,omdat die niet op je huid zit maar er onder, dus foundation werkt ook niet!
veel plezier op je gala! (=
Hij is gelukkig niet oranje, nee. Maar ik denk niet dat dat helpt, want als ik er ook gewoon foundation over heen smeer, zie je het ook nog steeds. En ik kan er ook geen ‘roze’ poeder over smeren, want het zit dus niet op het midden van mijn wang…
Aahh nee! ik hoop echt dat ie morgen weg is, of in ieder geval een stuk kleiner… en anders kan ik die witte schmink proberen…
Maar dankjewel!
je leest hier en daar op internet wel eens tips zoals tandpasta er op doen. Geen idee of het helpt, maar het valt te proberen lijkt me
Idd tandpasta erop doen moet helpen, hielp bij mij wel aardig. Alleen bij mij was het echt een huge blauwe plek -.-
Schmink maskeert echt alles hoor dus dat moet lukken! Als je witte schmink hebt dan heb je het zo weggewerkt.
Concealer voor blauwe plekken gebruiken
Groene concealer, matte, witte schmink voorzichtig erop deppen, lichte, matte kleur poeder en dan de foundation en poeder die je voor je hele gezicht en hals gebruikt eroverheen.
Werkte bij mij goed tijdens mijn gala, had namelijk acne/uitslag op me rug. Veel succes!!
Concealer :’)
Die dingen krijg ik nou ook nooit weg
misschien zinkzalf/sudocreme? iig rode plekken wat voor oorzaak dan ook worden bij mij daardoor minder :’) weet t niet hoor maar is het proberen waard.