Heeyy,
Mijn ozo lieve vriendje heeft voor de grap een zuigzoen bij me gemaakt. Ik zelf vind t geen probleem, kon dr opzich wel om lachen, maar mn ouders flippen als ze t zien, vraag me niet waarom ik snap t zelf ook niet. <_<Dus heeft iemand tips om die zuigzoen wat sneller weg te krijgen?
x
Wachten. Het is bloeduitstorting dus gaat niet vanzelf weg… het enige wat je kunt doen is foundation oid erover smeren
of de ouderwetse oplossing: een polo dragen of een sjaaltje om doen
Groene concealer, huidskleurige concealer er dan overheen. Afpoederen. Haar er overheen, hoogesloten dingen dragen, mss aandacht naar je hoofd leiden met oorbellen/make-up oid.
Helaas is het niet mogelijk om het genezingsproces te versnellen. Wel kun je het verstoppen door make up, een sjaal of iets anders over de plek te doen.
Werkt tandpasta hier niet voor? Of was dat weer ergens anders bij? (ja wel bij pukkels dat weet ik)
had ik ook ergens gelezen, dus heb t al geprobeerd, kijken of t helpt. niet geschoten is altijd mis
Upje!
De tandpasta werkt echt!
Dit.
Huh tandpasta tegen een zuigzoen ?
Sjaaltje
Hoelang duurde het voor die vlek weg was door tandpasta dan?
Haha, die tandpasta heb ik echt nooit van gehoord
3 / 4 dagen
yep
Ik had het met een muntje (10 cent muntje, maar kan ook gewoon een ander muntje) zeg maar vanuit het midden “weggeschraapt”.
En het werkte echt heel goed, het leek daarna meer een rood vlekje
Een zuigzoen wegschrapen ? 0.o
Uuh idd wtf??!
Maar denk dat de zuigvlek ondertussen al weg is. Tenzij het een zuigvis-actie was… xD
Haha ja, je duwt het bloed zeg maar weg van de zuigzoen waardoor het veel minder erg lijkt!
Haha, had ik ook een keer, heb gewoon een sjaal om gedaan. Was gelukkig ook in de winter, in de zomer staat het nogal vreemd :’)