Zuigzoen weg halen

De titel zegt het al haha. Hoe krijg ik een zuigzoen weg?

Ik heb ooit eens gehoord dat tandpasta eroverheen smeren helpt. Ik heb daadwerkelijk geen idee of het serieus helpt maar ik zou het gewoon proberen?

veel makeup smeren :’)
Of sjaal om.

Foundation erop smeren?

je krijgt een zuigzoen niet weg, dit omdat er bloedvaatjes onder je huid kapot zijn. de enige manier is het te bedekken met bijvoorbeeld een hele goede foundation

Zelfs make up werkt niet );

Jammeerr. Die krijg je niet zomaar weg helaas. Coltrui aan :stuck_out_tongue:

als je een sjaal aandoet met dit weer, denk ik dat iedereen wel al genoeg weet :stuck_out_tongue:

Niet.

goede foundation anders zie je het.

doe ook geen sjaal of dergelijke aan om het te verbergen, zeker niet als je het nooit echt doet.

ik heb het vaak gehad en ik deed er niets aan, doen alsof er niets aan is/doen alsof t niets speciaal is. vind 'k de beste methode :stuck_out_tongue:

Hahahaha! :grinning:

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/zuigzoen-323228.0.html

Tandpasta erop verminderd het een beetje heb ik een keer gelezen. Zelf nog nooit geprobeerd maar wel van iemand gehoord dat het werkt.

Ik wreef eroverheen (“borstelen”) met een schone tandenborstel (wat erger lijkt te worden, maar je stimuleert zo juist de doorbloeding en je merkt snel dat het juist beter wordt). Vervolgens deed ik er iets kouds op. Tandpasta deed ik voor het slapen.
Het leek wel sneller over te gaan, maar het is ten slotte een soort blauwe plek, dat krijg je niet zomaar weg.

Een zuigzoen gaat niet zomaar weg, want het is een blauwe plek en dus een soort onderhuidse bloeduitstorting. Gewoon geduld hebben, eventueel makeup en/of een sjaal om het te verbergen.

Of gewoon mee rondlopen, iedereen heeft wel eens een zuigzoen (gehad) en als het nou van een leuke jongen of meid is, dan hoef je je daar toch juist niet voor te schamen? :wink: